پیش درآمد «روز تعلیم» در دستور کار وارنر/ جانشین واشینگتن کیست؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۷

پیش درآمد «روز تعلیم» در دستور کار وارنر/ جانشین واشینگتن کیست؟

کمپانی وارنر تصمیم دارد پیش درآمدی بر فیلم مشهور «روز تعلیم» با بازی دنزل واشینگتن بسازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از کولایدر، کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت یک پیش درآمد بر فیلم هیجانی «روز تعلیم» محصول ۲۰۰۱ با شرکت دنزل واشینگتن و اتان هاک است. فیلمنامه این کار را قرار است نیک یاربورو بنویسد.

بنا به گفته منابع آگاه داستان این پیش درآمد مربوط به اواخر آوریل ۱۹۹۲ دو روز قبل از دادگاه رادنی کینگ (شهروند سیاهپوست آمریکایی) و نزدیک به یک دهه پیش از وقایع داستان فیلم اصلی است.

در روزهای دادگاه رادنی کینگ لس آنجلس همچون یک بشکه باروت بود و انتظار می رفت حکم دادگاه او موجب آشوب شود، اتفاقی که واقعا هم رخ داد.

در پیش درآمد «روز تعلیم» شاهد نسخه جوانتر آلونزو هریس کاراگاه بدنام هستیم. نقشی که  واشینگتن برای ایفای آن دومین اسکار خود را در سال ۲۰۰۱ به دست آورد. در نسخه اصلی اتان هاک هم نقش همکار واشینگتن را که یک کاراگاه تازه کار بود بازی می کرد.

فیلم «روز تعلیم» را در سال ۲۰۰۱ آنتونی فوکوا براساس فیلمنامه دیوید آیر ساخت، فیلم در آن سال بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرد.

واضح است که دنزل واشینگتن که آن زمان ۴۶ ساله بوده برای ایفای نقش آلونزو هریس ۳۷ ساله مناسب نیست اما برادران وارنر ممکن است به سراغ پسر واشینگتن، جان دیوید واشینگتن که اکنون ۳۶ ساله است بروند. پسر دنزل واشینگتن در حال حاضر در مراحل فیلمبرداری فیلم جدید کریستوفر نولان حضور دارد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است