پخش «محکومین ۲» به تعویق افتاد/ تحویل ۱۵ قسمت به شبکه یک | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۴
بهروز مفید در گفتگو با صبا:

پخش «محکومین ۲» به تعویق افتاد/ تحویل ۱۵ قسمت به شبکه یک

زمان پخش سریال «محکومین 2» که پیش از این قرار بود مهرماه روی آنتن برود، به تعویق افتاد.

بهروز مفید تهیه کننده سریال «محکومین ۲» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت پخش این سریال که قرار بود مهرماه روی آنتن شبکه یک سیما برود، اظهار کرد: ما برای پخش «محکومین ۲» از شبکه یک آماده بودیم اما به دلیل تغییراتی که در کتداکتور شبکه یک ایجاد شد و تصمیم سیمافیلم مبنی بر پخش سریال «ترور خاموش» پخش این سریال به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: با وجود آن که زمان پخش «محکومین ۲» مهرماه در نظر گرفته شده بود اما به دلایلی که من از آن مطلع نیستم «ترور خاموش» در جدول پخش قرار گرفت.

مفید تاکید کرد: در حال حاضر قرار است که این مجموعه تلویزیونی آذر و یا دی ماه روی آنتن شبکه یک برود اما هنوز زمان پخش قطعی نیست.

تهیه کننده «محکومین ۲» در پایان اظهار کرد: ۱۵ قسمت از این مجموعه تلویزیونی به طور کامل تحویل شبکه یک سیما داده شده است. همچنین حدود ۱۲ روز دیگر باقی قسمت ها که مراحل پایانی صداگذاری خود را طی می کنند، تحویل شبکه داده می شود.

سریال «محکومین ۲» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی یک سریال اپیزودی و کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۵ قسمت ۵۰  دقیقه‌ای ساخته شده است.

مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوع های اصلی این سریال بوده که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

نازنین فراهانی، رابعه مدنی، شهره لرستانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، زنده یاد حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و … از بازیگران این سریال اپیزودیک هستند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است