زبان فیلم «لاله» انگلیسی است/ رونمایی از تصاویر پروژه جنجالی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۲
اختصاصی صبا؛

زبان فیلم «لاله» انگلیسی است/ رونمایی از تصاویر پروژه جنجالی

پروژه جنجالی «لاله» بالاخره پس از 8 سال به سرانجام رسید و نکته قابل توجه درباره آن این است که زبان فیلم انگلیسی است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم سینمایی «لاله» به نویسندگی و کارگردانی اسدالله نیک نژاد پس از ۸ سال فرار و فروز؛ از تولید تا توقف بالاخره از اول مهر ماه سال ۹۸ فیلمبرداری فاز پایانی خود را آغاز و ۲۹ مهر ماه کار این بخش از فیلم که درباره لاله صدیق قهرمان اتومبیل‌رانی است، به پایان رسید.

و اما این روزها تدوین فیلم توسط حسن ایوبی و با حضور کامل نیک نژاد انجام می شود و دلیل آن هم این است که زبان فیلم انگلیسی است لذا لازم است کارگردان اثر سر تدوین حضور مستمر داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که فیلم دوبله یا زیرنویس فارسی می شود ولی با توجه به مناسبات اکران عمومی در ایران به نظر می رسد فیلم دوبله فارسی می شود.

خبر دیگر اینکه فیلم «لاله» فرم ثبت نامِ حضور در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر خواهد کرد تا اولین نمایش رسمی آن در این رقابت باشد.

فیلم «لاله» به نویسندگی و کارگردانی اسدالله نیک نژاد درباره‌ لاله صدیق یکی از قهرمان‌های اتومبیل‌رانی ایران است. در این فیلم سارا امیری (در نقش لاله)، ایرج نوذری، آزیتا حاجیان، لیلا اوتادی، میترا حجار، نیکی کریمی، محمد متوسلانی، محمد صادقی، امیرعلی دانایی پیام اینالویی، ژوبین رهبر، محمود اردلان، نیکلاس گیلک، بهرام حیدری و … از جمله بازیگران هستند. مدیر تولید این پروژه عباس کبیری است. تورج منصوری فیلمبرداری این فیلم را هم برعهده دارد.

ساخت این فیلم در مرحله اول به تهیه‌کنندگی پروانه پرتو بود ولی پس از مشکلات پیش آمده و البته رفع مسایل، فیلمبرداری ۴۰ درصد باقی‌مانده به تهیه‌کنندگی تورج منصوری انجام شد.

انتهای پیام/

یک نظر