تارانتینو به یاد رابرت فورستر تازه درگذشته بیانیه منتشر کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۶

تارانتینو به یاد رابرت فورستر تازه درگذشته بیانیه منتشر کرد

کوئنتین تارانتینو با نوشتن یادبودی برای رابرت فورستر، بازیگر فیلم «جکی براون» از او خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کوئنتین تارانتینو کارگردان بزرگ سینما به مناسب درگذشت رابرت فورستر، بازیگر هالیوود بیانیه‌ای صادر کرد و از دوستی و همکاری با او سخن گفت.

تارانتینو در بیانیه خود نوشت: جهان امروز یک جنتلمن را از دست داد؛ یک آدم درستکار، یک مرد خوب، یک پدر شگفت‌انگیز و یک بازیگر فوق‌العاده. من تمام صبحانه‌هایی را که با هم در «سیلور اسپونز» خوردیم به یاد می‌آورم. تمام داستان‌ها، تمام کلمات محبت‌آمیز و تمام حمایت‌هایش. انتخاب رابرت فورستر برای بازی در «جکی براون» یکی از بهترین تصمیماتی بود که در طول زندگی خود گرفته‌ام.

این کارگردان سرشناس بیانیه احساسی خود را این طور به پایان رساند: دلتنگ تو خواهم شد دوست قدیمی و عزیز من. خدانگهدار مکسُ. خدانگهدار مایلز. خدانگهدار باب.

رابرت فورستر در سال ۱۹۹۷ با بازی در درام جنایی «جکی براون»، نقش مقابل ساموئل ال‌جکسون،‌ رابرت دنیرو و مایکل کیتون را بر عهده داشت. عملکرد او در نقش فردی وثیقه‌گذار به نام مکس چری چنان تحسین‌برانگیز بود که نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای او به همراه آورد.

تارانتینو یکی از ده‌ها سینماگری است که در روزهای پس از مرگ فورستر، یاد او را گرامی داشته است. آرون پال، هم‌بازی او در نسخه سینمایی سریال «افسارگسیخته» که با نام «ال کامینو» شناخته می‌شود، در توئیتر خود فورستر را مردی زیبا و یک جنتلمن واقعی خطاب کرد.

رابرت فورستر ۲ روز پیش در یازدهم اکتبر بر اثر بیماری سرطان مغز در خانه خود در لس‌آنجلس درگذشت. جزییات مراسم ترحیم او قرار است به زودی منتشر شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است