فیلمنامه «ستایش» باعث بازگشتم به تلویزیون شد/ کارگردانی تئاتر موزیکال | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳
شهرام پوراسد در گفتگو با صبا:

فیلمنامه «ستایش» باعث بازگشتم به تلویزیون شد/ کارگردانی تئاتر موزیکال

بازیگر «ستایش 3» درباره دلایل پذیرش ایفای نقش در این سریال و فعالیت های هنری اخیر خود صحبت کرد.

شهرام پوراسد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره حضور دوباره خود در تلویزیون و ایفای نقش در سری سوم مجموعه تلویزیونی «ستایش» که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود، گفت: چند سالی در تلویزیون مشغول به کار نبودم که دلیل اصلی آن پایین بودن کیفیت برخی آثار نمایشی تولید شده در سینما و تلویزیون بود.

وی افزود: زمانی که بازی در فصل سوم سریال «ستایش» به من پیشنهاد شد به دلیل اینکه در سال‌ های گذشته دو فصل از این سریال پخش شده بود و مخاطبان زیادی را به همراه داشت، انگیزه ای برای من ایجاد کرد تا بیشتر درباره پذیرش بازی در این سریال فکر کنم. البته خودم تنها چند قسمت از فصل اول آن را دیده بودم اما شنیده بودم که در فصل های گذشته سریال پرمخاطبی بوده است به همین دلیل از عوامل سریال خواهش کردم تا فیلمنامه را در اختیارم قرار بدهند. بعد از مطالعه با متن نسبتا منسجم و خوبی برخورد کردم و بعد از صحبت با سعید مطلبی نویسنده کار متوجه شدم که ایشان این فصل را با انرژی بیشتر و پرچالش‌تر نوشته اند.

این بازیگر تاکید کرد: طی صحبت هایی که در ادامه با تهیه کننده و کارگردان مجموعه داشتم، مطمئن شدم که مخاطب با یک سریال جذاب مواجه می شود در نتیجه این نقش را پذیرفتم و خوشحالم که با بازخورد خوبی از طرف مردم روبه‌رو شده ایم. البته با توجه به اینکه در دو فصل قبل مجموعه حضور نداشتم، ابتدا احساس می کردم که شاید برای ایفای نقش با کاراکترهای مختلف دچار چالش شوم اما گروه به اندازه ای خوب و منسجم بودند که من هم توانستم با آنها ارتباط خوبی برقرار کنم و اکنون از این تجربه راضی هستم.

بازیگر نقش «مهدی مظفری» در مجموعه «ستایش» درباره بازخوردهای این مجموعه و پیشنهاد بازی در کارهای جدید بیان کرد: از سمت مردم که مخاطبان اصلی و مهم ترین قسمت در کار برایم هستند، بازخوردهای خوبی دیده ام و به دلیل اینکه من هم توانستم با این کار، بعد از چند سال بازگشت خوبی به تلویزیون داشته باشم، بسیار خوشحالم اما درباره بازی در کار جدید، طبیعتا بعد از اینکه سریال خوبی روی آنتن می رود، پیشنهادهای زیادی هم برای کار به بازیگران آن اثر می‌ شود اما من همچنان بر اساس انتخاب‌ها و سخت‌گیری های شخصی راه همیشگی ام را در پیش خواهم گرفت.

پوراسد درباره فعالیت های هنری آینده خود نیز توضیح داد: دو کار تئاتر در دست دارم؛ کارگردانی یکی از این نمایش ها را خودم برعهده دارم و مدتی است که برای آن برنامه ریزی کرده ام. این نمایش به صورت موزیکال تهیه خواهد شد و حاصل یک کار منسجم بین هنرمندان تئاتر و همکاران فعال در زمینه موسیقی است که امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشد و به زودی آن را آغاز خواهم کرد. اما در نمایش دیگر به عنوان بازیگر فعالیت می کنم. این نمایش به کارگردانی یکی از دوستان حرفه ای در عرصه تئاتر که از همکلاسی های سال های دانشگاهم بود روی صحنه خواهد رفت.

وی در پایان گفتگو درباره فعالیت های خود در زمینه گویندگی و موسیقی گفت: در زمینه گویندگی در سال های گذشته فعالیت هایی داشته ام و تجربه همکاری در رادیو را دارم و از این تجربه هم بسیار راضی هستم، اما در حال حاضر همکاری مستقیم با رادیو ندارم و گاهی اوقات برای بعضی از فیلم ها نریشن می گویم. به نظر من بیان و صدا برای بازیگر جزو عوامل اصلی کار است و من هم از کار با صدا بسیار لذت می برم و تجربه کسب می کنم. در زمینه موسیقی هم باید بگویم که بیشترین زمانی که برای موسیقی در زمینه نوازندگی و آواز گذاشته ام برای دل خودم بوده است، اما با توجه به نمایش موزیکالی که در پیش دارم، از این تجربه در زمینه موسیقی استفاده کرده ام تا بتوانم بر خلاف سایر کارهای موزیکالی که می بینیم، در این نمایش از دوستان حرفه ای موسیقی در تئاتر استفاده کنم.

ریحانه علی‌ محمدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است