مصمم هستم «زال و سیمرغ» را اجرا کنم/ «عین شین قاف» در تدوین | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
رسول نجفیان در گفتگو با صبا:

مصمم هستم «زال و سیمرغ» را اجرا کنم/ «عین شین قاف» در تدوین

رسول نجفیان بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت های خود توضیحاتی را ارایه داد.

رسول نجفیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین اثری که در آن به عنوان بازیگر حضور داشته است، مطرح کرد: مجموعه ۳۰ قسمتی «عین شین قاف» به کارگردانی قاسم جعفری سریالی است که من به تازگی در آن بازی داشته ام.

وی افزود: فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده و هم اکنون مرحله تدوین را پشت سر می گذارد و قرار است در اواخر پاییز از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود.

نجفیان در بخش دیگر صحبت هایش با اشاره به اینکه مصمم است تئاتری با نام «زال و سیمرغ» را روی صحنه ببرد، عنوان کرد: این تئاتر ملی را خودم کارگردانی کرده و راوی آن نیز خواهم بود. قصه این نمایش برگرفته از شاهنامه حکیم طوس ابوالقاسم فردوسی است و بازیگران بسیاری در آن حضور خواهند داشت.

بازیگر سریال «از یادها رفته» ادامه داد: برای اجرای این نمایش حتما باید تالاری بزرگ در نظر گرفته شود برای همین با تالار رودکی و برج‌ میلاد مذاکراتی انجام خواهیم داد تا در صورت مهیا شدن شرایط این نمایش با بهترین کیفیت اجرا شود. درباره این اثر باید بگویم که موضوع نژادپرستی و تقبیح آن هدف اصلی اجرای نمایش «زال و سیمرغ» است.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: موسیقی این نمایش ساختاری جوان‌پسند دارد چون معتقدم برای جذب جوانان به نمایش های ملی و آیینی باید با سلیقه آن‌ها همسو شد.

نجفیان در پایان اظهار کرد: صحبت هایی با محمدرضا هنرمند داشته ام تا به زودی در جدیدترین فصل سریال «کاکتوس» حضور داشته باشم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است