رسانه‌ملی محل عقده گشایی‌های شخصی نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
داروغه زاده خطاب به فراستی:

رسانه‌ملی محل عقده گشایی‌های شخصی نیست

دبیر سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر از عملکرد مسعود فراستی در برنامه «هفت» انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا، شب گذشته(۱۹مهرماه) منتقد ثابت برنامه تلویزیونی «هفت» در بخشی از این برنامه به بررسی موضوع رده بندی سنی فیلم‌ها پرداخت.

در حین پخش این برنامه ابراهیم داروغه زاده؛ دبیر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره اظهارنظر مسعود فراستی یک توئیتی را منتشر کرد.

داروغه زاده نوشت: «در حالیکه هم اکنون به درستی نظام رده بندی سنی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی در حال انجام است، کارشناسان برنامه «هفت» شبکه سه، اجرای آن را در سینما از اساس غلط می‌دانند! از این همه تناقض منهدم نمی‌شوید؟»

بعد از انتشار این توئیت، مسعود فراستی روی آنتن زنده شبکه سه سیما پاسخ دبیر جشنواره فیلم فجر را داد و خطاب به حسین انتظامی؛ رئیس سازمان سینمایی گفت: «دبیر جشنواره فجر تمام قد با نقد مخالف است. من دو شب با او صحبت کردم و گفتم نقد برای سینما مناسب است گفت اگر شما نقد کنید کسی به ما فیلم نمی‌دهد‌. من از حسین انتظامی رئیس با کفایت سازمان سینمایی درخواست می‎کنم، من نتوانستم داروغه زاده را توجیه کنم‌، شما قدمی بردارید برای توجیه ایشان چون سینمای بی نقد منهدم است.»

ابراهیم داروغه زاده هم در جواب مسعود فراستی در توئیت دیگری نوشت:«آقای فراستی شما که همه را یک‌طرفه نقد می‌کنید چرا تحمل یک توئیت را ندارید و در عصبانیت مجبور می‌شوید روی آنتن زنده دروغ بگویید. بر فرض که با من مسأله داشته باشید، چه کسی به شما اجازه داده از تریبون عمومی برای طرح آن سوء استفاده کنید؟ رسانه ملی محل عقده گشایی های شخصی نیست.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است