«گیومه» ویژگی‌های سوپراستارهای سینما را بررسی می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
در رادیو نمایش؛

«گیومه» ویژگی‌های سوپراستارهای سینما را بررسی می‌کند

برنامه رادیویی «گیومه» این هفته با موضوع بررسی ویژگی های سوپراستارهای سینما از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، عادل زمانی نویسنده و سردبیر برنامه زنده «گیومه» که از رادیو نمایش پخش می شود،با بیان این که در برنامه این هفته، ویژگی های سوپراستارهای سینما در ایران مورد بررسی قرار می گیرد، بیان کرد: موضوعاتی که این هفته در «گیومه» مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از این که آیا تماشاگران سینما بر سطح کیفی فیلم ها تاثیر می گذارند؟، ویژگی سوپر استارهای ایرانی چیست ؟ سطح کیفی نمایش موزیکال در ایران به چه صورت است؟

وی در پایان گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ مهرماه نیز به صورت ویژه پرونده تعزیه در ایران در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد. از موضوعات مورد بحث این است که در حال حاضر تعزیه چه کیفیتی درکشورمان دارد و سیستمی که برای آموزش تعزیه در ایران در نظر گرفته شده چیست؟

برنامه «گیومه» تا پایان هفته جاری به تهیه کنندگی حسین معصومی، اجرای مهدی طهماسبی، نویسندگی عادل زمانی، کارشناسی خبر امیر حق‌بر و زهره عبدالرحیم، کارشناسی مجری علی جعفری، گزارشگری ستاره نجف آبادی و با تحقیق گیتا وفایی از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۳۰ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است