«پدران» وارد مرحله پس‌تولید شد/ رونمایی در جشنواره فیلم فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳
سالم صلواتی در گفتگو با صبا:

«پدران» وارد مرحله پس‌تولید شد/ رونمایی در جشنواره فیلم فجر

فیلم «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی وارد مرحله پس‌تولید و تدوین شد.

سالم صلواتی نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما خبرگزاری صبا درباره فیلم جدیدش با نام «پدران» گفت: «پدران» وارد مرحله پس‌تولید شده و پیش بینی می کنیم تا آذر ماه سال جاری روند تولید اثر به پایان برسد و فیلم برای سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود.

کارگردان فیلم «زمستان آخر» افزود: «پدران» یک فیلم اجتماعی است و تعامل بین نسل‌ها را بیان می کند. رویارویی دو نسل می تواند حادثه بیافریند و در «پدران» حادثه ای دو نسل را رو در روی یکدیگر قرار می دهد.

کارگردان فیلم کوتاه «رویاهای برفی» تاکید کرد: در این مدت هشت تهیه‌کننده از رضا میرکریمی تا پوران درخشنده سر کار آمدند ولی به نتیجه نرسیدیم و در نهایت با شهرام مسلخی به نتیجه رسیدیم.

این کارگردان درباره عوامل فیلمش عنوان کرد: علیرضا ثانی فر، هدایت هاشمی و گلاره عباسی بازیگران اصلی این فیلم هستند و نویسنده این فیلم محمدرضا گوهری است که فیلم‌های موفق رخ دیوانه، ملکه، یه حبه قند و… را به نگارش درآورده است.

صلواتی در پایان گفت: تولید این فیلم پنج سال زمان برده است و امیدوارم با حمایت بنیاد سینمایی فارابی مراحل پس از تولید این فیلم به خوبی پایان یابد. همچنین شاید در سال آینده هم فیلمی بسازم که قصه‌اش در منطقه‌ای دیگر اتفاق بیفتد. برای من مهم بود که فیلم هم در راستای نگاه و دنیای ذهنی خودم باشد و معتقدم «پدران» در همان راستا است.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است