گرامیداشت هفته ملی کودک در تالار هنر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶

گرامیداشت هفته ملی کودک در تالار هنر

مراسم گرامیداشت هفته ملی کودک در تالار هنر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، در مراسم گرامیداشت هفته ملی کودک که در تالار هنر برگزار شد سعیده آجربندیان مسئول روابط عمومی تالار هنر ضمن خیرمقدم از تماشاگران تشکر کرد که چراغ تالار هنر را با حضور گرم خود روشن نگه می دارند.

حسین موذن مدیر تالار هنر نیز با گرامیداشت روز کودک از والدین خواست که تماشاگر منفعل نمایش کودک نباشند و با ارایه دیدگاه های خود به خدمتگزاران تئاتر در تالار هنر یاری رسانند چراکه تمام نکاتی که از طرف تماشاگران در دفتری که روابط عمومی برای ثبت پیشنهادها، انتقادها و جمع آوری شماره های تماس برای اطلاع رسانی برنامه های تالار هنر در دسترس مخاطبان قرار داده و همچنین نظرهایی که در سایت تالار هنر و سایر فضاهای مجازی مربوط به تالار هنر ثبت می شوند به دقت بررسی شده و در تصمیم های آینده مدیریت برای انتخاب آثار و چگونگی خدمت رسانی همکاران تالار هنر به مخاطبان نمایش کودک و نوجوان موثر است.

او در پایان اظهار امیدواری کرد با اعمال نظر مخاطبان جدی نمایش کودک و نوجوان هرچه بیشتر زمینه رشد و بالندگی تئاتر و رضایت تماشاگران فراهم شود.

مهمان ویژه این مراسم علی فروتن بود که ضمن فروتنی در مقابل ابراز محبت تماشاگران و تشکر از گروه نمایش «کاشف گیج» برای اجرای نمایش خلاقانه که مرز خیال و واقعیت را درنوردیده، برای میلاد رمضانی کارگردان نمایش با توجه به سابقه ای که در عرصه بازیگری دارد آینده ای روشن پیش بینی و از تماشاگران تشکر کرد که تماشای تئاتر را در سبد کالای خود قرار می دهند چراکه مخاطبان امروز نمایش کودک، تماشاگران حرفه ای تئاتر در آینده خواهند بود.

او در پایان صحبت های خود از والدین خواست تا خواندن قصه از روی کتاب داستان را جدی بگیرند زیرا کودکان در زندگی امروز که با تکنولوژی آمیخته است باید علاقمند به خریدن کتاب بشوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است