سینمای کانون در تهران تجهیز می‌شود/ اکران «دوچ» به طور سراسری | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۸
صبا پیگیری کرد؛

سینمای کانون در تهران تجهیز می‌شود/ اکران «دوچ» به طور سراسری

سینمای تخصصی کودکان مربوط به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان خالد اسلامبولی تهران تجهیز می شود.

حامد رهنما مدیرکل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره تجهیز سالن این کانون در خیابان خالد اسلامبولی گفت: سالن سینما و تئاتر خالد اسلامبولی به دستور مدیرعامل کنونی در حال تجهیز و برنامه ریزی برای انجام تئاتر و نمایش فیلم های سینمایی برای کودکان است.

وی ادامه داد: می‌گویند در کشور سینمای تخصصی برای کودک و نوجوان وجود ندارد ولی صحیح‌تر آن است که بگوییم تعداد سالن های سینما برای کودکان و نوجوانان در کشور کافی نیست. در کانون که بیش از هزار مرکز دارد در همه ایام سال امکان پخش فیلم و اجرای نمایش وجود دارد. همچنین در کنار تئاتر، تماشاخانه سیار کانون یک سالی است که افتتاح شده و برای امداد فرهنگی به مناطق دور افتاده افرادی را می‌فرستیم که در همین هفته کودک تیمی به ایلام سفر کرده و برنامه‌هایی برای کودکان آنجا تدارک دیده شده است.

مدیرکل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد: پیش از این کانون محصولاتش را فقط در سالن‌های خود نمایش می‌داد اما طبق تصمیم‌های گرفته شده، دو فیلم آخر به اکران عمومی رسیده و می رسند؛ فیلم «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی که چندی پیش اکران عمومی آن انجام شد و فیلم «دوچ» که به تازگی مجوز نمایش آن صادر شده است.

رهنما در پایان اشاره کرد: امیدوارم مجموعه‌های تصمیم‌گیرنده مانند وزارت ارشاد اسلامی و سازمان آموزش و پرورش اهمیت تاثیر ایجاد سالن‌های تئاتر و سینما برای کودکان و نوجوانان را درک کنند و برای ایجاد آن تصمیم‌های جدی‌تری بگیرند تا آینده بهتری برای بچه ها و کشور رقم بخورد.

محمد زکی‌زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است