فردی بی‌سواد در «ناخونک» هستم/ «خنده بازار» دیگر تکرار نمی‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
حامد تهرانی در گفتگو با صبا:

فردی بی‌سواد در «ناخونک» هستم/ «خنده بازار» دیگر تکرار نمی‌شود

بازیگر مجموعه «ناخونک» از ویژگی های نقش خود در این مجموعه سخن گفت.

حامد تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا که این روزها سریال «ناخونک» را نیز روی آنتن شبکه شما دارد، درباره نقش خود در این سریال تشریح کرد: در ابتدا قصد دارم که بگویم نقش من در «ناخونک» به کارگردانی یزدان فتوحی شبیه آنچه پیش از این در مجموعه طنز «خنده بازار» به کارگردانی شهاب عباسی ایفا کردم، نیست. من در «خنده بازار» بیش از صد کاراکتر را بازی کردم اما در «ناخونک» اینگونه نبود و یک کاراکتر ثابت داشتم که نام آن حامد تهرانی و هم اسم خودم است.

وی افزود: من در «ناخونک» نقش دایی خانواده ای را ایفا می کنم که اگرچه فردی بی سواد است اما مدیریت یک شرکت را برعهده دارد و این شغل را با زدوبند و زیرآب زدن به دست آورده است.

بازیگر «ناخونک» درباره بازخوردهای این سریال نیز عنوان کرد: شاید به دلیل آنکه این مجموعه در شبکه استان ها پخش شد مانند «خنده بازار» زیاد به آن پرداخته نشد. البته اگر به بازخوردهای فضای مجازی نگاه کنیم در کل بد نبود و آن قسمت هایی که به برنامه «عصر جدید» و «برنده باش» پرداخته شد، بازخوردهای خوبی داشت و مردم دوست داشتند.

تهرانی معتقد است مقایسه «خنده بازار» و «ناخونک» با یکدیگر درست نیست زیرا سبک کاری شهاب عباسی و یزدان فتوحی با یکدیگر متفاوت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه «خنده بازار» یک برنامه ای بود که به این زودی ها تکرار نمی شود، گفت: «خنده بازار» یک تیم منسجم داشت و آن موقع شبکه سه اینگونه نبود و از برنامه ما حمایت می کرد. هنوز هم اگر آیتمی از «خنده بازار» پخش شود، من کامنت های مردم را که در فضای مجازی می خوانم، می گویند باورمان نمی شود این برنامه و انتقادهایی که در آن گفته می شد در صداوسیما پخش شده است. حالا فضا فرق کرده و محدود شده است.

مجموعه «ناخونک» به تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی و سرپرستی نویسندگان یزدان فتوحی و با همراهی شهرام خلج به عنوان طراح گریم تولید شده است.

مریم امیرجلالی، عزت اله مهرآوران، حسین رفیعی، شهاب عباسی، ابراهیم شفیعی، یزدان فتوحی، مهرناز افلاکیان، آرش میراحمدی، نادر داهیم، ژاکلین آوازه، میرحامد تهرانی، مرتضی رستمی، محمدرضا خسروی، مهران ضیغمی و … از جمله بازیگران این سریال هستند.

این مجموعه ۹۰ قسمتی کاری مشترک از شرکت صوتی و تصویری سروش و معاونت امور استان‌های صدا و سیما است،

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است