یحیی عبدالمتین دوم بازیگر کلیدی «ماتریکس ۴» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۶

یحیی عبدالمتین دوم بازیگر کلیدی «ماتریکس ۴» شد

بر اساس خبر منبعی ناشناس در «ماتریکس 4»، یحیی عبدالمتین به این فیلم پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، یحیی عبدالمتین دوم ستاره فیلم «آکوامن» برای بازی در یکی از نقش‌های کلیدی «ماتریکس ۴» انتخاب شد.

بر اساس گزارش منابع داخلی به ورایتی، کارگردان این اثر یعنی لانا واچوفسکی در طول چند روز گذشته با عبدالمتین ملاقات‌هایی داشته است تا او به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم به تیم کیانو ریوز و کری-ان ماس که قرار است در همان نقش‌های خود در قسمت‌های پیشین این مجموعه بازی کنند، ملحق شود.

کمپانی برادران‌وارنر در ماه آگوست گذشته رسما اعلام کرد که ساخت چهارمین قسمت از مجموعه «ماتریکس» با نویسندگی و هدایت لانا واچوفسکی و بازی کیانو ریوز و کری-ان ماس در دستور کار قرار گرفته است.

علاوه بر واچوفسکی، الکساندر همون و دیوید میچل نیز در نگارش فیلمنامه این اثر نقش دارند. انتظار می‌رود کار تولید «ماتریکس ۴» از اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی کلید بخورد.

برادران‌وارنر چندین سال است که تلاش داشت راهی برای ورود مجدد به دنیای «ماتریکس» باز کند، اما مشکلات حقوقی کار تولید این فیلم را کند می‌کرد. این استودیو به تازگی فرصتی پیدا کرده است تا این پروژه را با سرعت بیشتری به جریان بندازد؛ آن هم درست زمانی که کیانو ریوز یک تابستان موفق را با «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» و «داستان اسباب‌بازی ۴» پشت سر گذاشته است.

هنوز از داستان «ماتریکس ۴» اطلاعات زیادی به بیرون درز پیدا نکرده است اما شایعات و اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که در این قسمت جدید علاوه بر نئو و مورفیوس همیشگی، شاهد حضور نسخه جوان‌تر آن‌ها در قصه‌ای مربوط به دوره زمانی قبل از فیلم‌های پیشین این مجموعه هستیم. منابع نزدیک به این پروژه هنوز تایید نکرده‌اند که آیا پیوستن یحیی عبدالمتین برای بازی در نقش مورفیوس جوان است یا خیر.

سه قسمت قبلی مجموعه فیلم‌های ماتریکس یعنی «ماتریکس»(۱۹۹۹)، «ماتریکس: بارگذاری مجدد»(۲۰۰۳) و «انقلاب‌های ماتریکس»(۲۰۰۳) در مجموع بیش از ۱٫۶ میلیارد دلار فروش داشته‌اند. تمامی این ۳ قسمت توسط خواهران واچوفسکی نوشته و کارگردانی شده و در همه آن‌ها کیانو ریوز و کری-ان ماس حضور داشته‌اند.

یحیی عبدالمتین دوم بازیگر ۳۳ ساله آمریکایی علاوه بر بازی در نقش کلیدی خود در فیلم «آکوامن»، در فیلم ترسناک «ما» به کارگردانی جوردن پیل و سریال «نگهبانان» شبکه HBO نیز بازی کرده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است