جان عزیزان‌تان نسخه قاچاق «رحمان۱۴۰۰» را نبینید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
درخواست سازندگان «رحمان1400» از مردم:

جان عزیزان‌تان نسخه قاچاق «رحمان۱۴۰۰» را نبینید

منوچهر هادی از فروش نسخه قاچاق فیلم سینمایی «رحمان 1400» در سوپرمارکت‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «صبا»، منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از فروش نسخه قاچاق فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» در سوپرمارکت‌ها خبر داد و از مسئولان وزارت ارشاد درخواست کرد تا اجازه دهند نسخه قانونی این فیلم توزیع شود.

منوچهر هادی نوشت: «مدیران محترم ارشاد که دستور توقیف رحمان را داده‌اید و در عرض کمتر از یک روز تمام سینماهای کشور که بالغ بر ۲۰۰ سالن بود، فیلم را از روی پرده برداشتنند، لطفا دستور بفرمایید بازرسین شما که به سینماها سر می‌زنند سری به مغازه ها بزنند و اجازه ندهند دی وی دی قاچاق به این راحتی خرید و فروش شود. لطفا خواهشا التماس می کنیم دستور بدهید نسخه اصلاح شده با مجوز شورا را توزیع کنیم، تا سرمایه بخش خصوصی و سینما بیش از این پایمال نشود.»

 

 

همچنین سازندگان «رحمان ۱۴۰۰» از مردم خواستند که نسخه قاچاق این فیلم را نببیند: «عزیزان، مردم دیدن این فیلم که قاچاق شده دور از اخلاق و احترام به حقوق هم نوع می باشد. جان عزیزانتان نبینید. شما را به مقدساتتون قسم می‌دهیم نبینید تا بلکه دل مدیران به رحم بیاید و مجوز قانونی نمایش خانگی که در اختیار ما هست را بدهند.»

انتهای پیام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است