لوک بسون از خود دفاع کرد/ هرگز روی زن دست بلند نکرده‌ام | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
با حضور در تلویزیون فرانسه؛

لوک بسون از خود دفاع کرد/ هرگز روی زن دست بلند نکرده‌ام

با دستور رسیدگی مجدد به پرونده شکایت از لوک بسون به جرم تجاوز، این کارگردان فرانسوی در تلویزیون از خود دفاع کرد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، لوک بسون کارگردان سرشناس فرانسوی روز سه‌شنبه ۸ اکتبر با حضور در در تلویزیون فرانسه در برابر موج جدید به راه علیه او به خاطر بازگشایی پرونده تجاوز و آزار جنسی بازیگر فرانسوی-هلندیُ یعنی سند فن‌روی، از خود دفاع کرد.

او در گفتگو با شبکه BFMTV گفت: سر تا پای این اتهام دروغ است. من به این زن تجاوز نکرده‌ام، من در زندگیم به هیچ زنی تجاوز نکرده‌ام. من هرگز دست روی زنی بلند نکرده‌ام. من هرگز زنی را تهدید نکرده‌ام.من هرگز زنی را فیزیکی یا روحی مجبور به انجام کاری نکرده‌ام و هرگز به زنی مواد مخدر یا خواب‌اور نداده‌ام.

سند فن‌روی بازیگر فرانسوی-هلندی اولین بار شکایت خود را در ماه می ۲۰۱۸ به دادگاه برد و لوک بسون کارگردان «لوسی»(۲۰۱۴) را به تجاوز به خود در هتلی در پاریس متهم کرد. بسون تا ماه‌ها بعد مورد پرسش قرار نگرفت تا آن که اولین بار در اکتبر و دسامبر سال گذشته ماجرا در دادگاه مورد بررسی قرار گرفت؛ تحقیقاتی که چندان به طول نیانجامید و مقامات قضایی در فوریه امسال آن را به علت نبودن شواهد کافی از دستور کار خارج کردند.

چند روز پیش اما فن‌روی از دادگاهی در فرانسه خواستار اعاده دادرسی شد و رسیدگی مجدد به پرونده شکایت خود را طلب کرد؛ درخواستی که مورد موافقت این دادگاه قرار گرفته است.

بسون در ادامه مصاحبه به خیانت در روابط خود اقرار کرده و با چشمانی اشکبار گفت: من به همسر و فرزندانم خیانت کرده‌ام و این اشتباه را نه یک بار که چندین بار انجام داده‌ام؛ چندین بار در طول ۲۰ سال زندگی مشترک.

از زمان شکایت اول فن‌روی از لوک بسون، ۸ زن دیگر نیز مدعی شده‌اند این فیلمساز فرانسوی آنها را در طول سالیان مختلف به نحوی مورد آزار و اذیت قرار داده است. بسون در این باره گفت: هرگز کاری ناشایست را به عمد انجام نداده‌ام، اما متوجه هستم که شاید عملی از من سرزده باشد که دیگران را دچار سوبرداشت کرده باشد. ممکن است کاری انجام داده باشم که باعث شرمساری اطرافیانم شده باشد. من بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم، این موضوع غیرعمدی بوده و حالا دیگر مراقب رفتارم هستم. من از هر زنی که به نحوی به او آسیب زده‌ام عذرخواهی می‌کنم.

بسون همچنین از کتاب زندگی‌نامه کودکی خود با نام «کودک وحشتناک – Enfant Terrible» پرده برداشت که قرار است از فردا ۱۰ اکتبر توزیع آن در فرانسه آغاز شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است