خلاقیت و اشتیاق به کشف را در آثار یک مجسمه‌ساز تماشا کنید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۶
پیشنهاد آخر هفته

خلاقیت و اشتیاق به کشف را در آثار یک مجسمه‌ساز تماشا کنید

گالری آرت سنتر جمعه 19 مهرماه پذیرای نمایشگاهی از آثار مجسمه سازی قدرت الله عاقلی است.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه «مروری بر آثار قدرت‌الله عاقلی» روز جمعه ۱۹ مهرماه در گالری «آرت سنتر» گشایش می یابد.

این نمایشگاه، حاصل کوشش بیست و پنج ساله‌ این هنرمند در حوزه‌ مجسمه‌سازی است و شامل ۴۲ اثر از این هنرمند است که هشت دوره کاری قدرت الله عاقلی را در فاصله سال های ۷۲ تا ۹۷ دربرمی گیرد.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «این نمایشگاه، حاصل کوشش بیست و پنج ساله‌ هنرمند در حوزه‌ مجسمه‌سازی است. به این امید که بتواند تحولات فکری و هنری وی را در این مدت، به روشنی بیان کند.

می توان نوعی خلوص و اشتیاق به کشف توأم با خلاقیت را در آثار وی به مشاهده نشست. از این رو عاقلی را در حوزه مجسمه سازی معاصر ایران نمی توان به سادگی نادیده گرفت. شاید تنوع آثار که ریشه در تجربه گرایی هنرمند دارد، نقطه متمایزکننده هنر او باشد. همین تنوع موجب شده است تا او با توانایی از عهده تطبیق واقعیت های اجتماعی با نگرش های هنری برآمده باشد و به تعاملی ساختاری در ماهیت هنری خویش دست یافته باشد.»

نمایشگاه «مروری بر آثار قدرت الله عاقلی» ۱۹ مهرماه ساعت ۱۶ در گالری آرت سنتر گشایش می یابد و تا ۶ آبان ماه از ساعت  ۱۱:۳۰ تا ۲۰:۳۰
در این گالری به نشانی بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ١۴۵، باغ انجمن خوشنویسان آماده بازدید علاقه مندان است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است