فیلمنامه‌هایم همه بدون سرمایه‌گذار مانده است/ خسته نمی‌شوم

فرزاد اژدری فیلمساز سینمای کودک در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره کارهای اخیرش اظهار کرد: نزدیک به چهار سال است که فیلم نساخته‌ام یعنی دقیقاً بعد از «وروجک‌ها» هنوز هیچ فیلمی را جلوی دوربین نبرده ام. هرچند فیلمنامه‌های متعددی نوشتم، اما هیچ یک از آنها به خط تولید نزدیک نشده است.

وی افزود: «همکلاسی من» فیلمنامه‌ای در ژانر کودک است که قرار بود به تهیه‌کنندگی پروانه مرزبان تولید شود. همچنین «گلوگاه» سناریوی دیگری است که قرار بود آن را حسن علیمردانی تهیه کند، اما به دلیل نبود سرمایه گذار هیچ یک به خط تولید نرسید.

این فیلمساز ادامه داد: «آریو؛ هوش‌ مصنوعی» فیلمنامه دیگری است که به سفارش فارابی آن را نوشتم، اما متاسفانه فارابی از سرمایه گذاری روی کار امتناع کرد و این فیلمنامه نیز به سرنوشت سناریو‌های دیگر مواجه شد.

وی عنوان کرد: این بی‌مهری‌ها سبب نخواهد شد که من از کار کردن خسته شوم برای همین دو فیلمنامه دیگر با نام های «نجوای شبانه» و «ما چند نفر» در دست نگارش دارم که سناریوی اول در ژانر وحشت و فیلمنامه دوم در حوزه سینمای کودک است.

این فیلمساز ادامه داد: قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی سریالی جلوی دوربین ببرم که مجموعه ای ۱۵ قسمتی است که در حوزه سینمای کودک تولید خواهد شد.

وی در انتهای سخنانش تاکید کرد: سینمای کودک به هیچ وجه حال و روز خوشی ندارد و اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند دیگر سینمای کودک به طور کامل از دست خواهد رفت.

انتهای پیام/