«تنها یک نفس» برای اولین بار از تلویزیون پخش می شود

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «تنها یک نفس» به کارگردانی دانیل رابی محصول 2018 فرانسه و کانادا است که جمعه 19 مهرماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در این فیلم هنرمندانی همچون رومن دوریس، اولگا کوریلنکو، فانتین آردوئن، میشل رابین، آنا گیلور، الکسیس ماننتی، موریس آنتونی، رابین بارده و… به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم برنده چهار جایزه و کاندیدای دریافت 6 جایزه دیگر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است.

در خلاصه فیلم آمده است:بر اثر زلزله مه و غباری مرگبار تمام سطح شهر پاریس را فرامی گیرد. ماتئو به همراه همسرش به طبقات بالاتر فرار می کند، اما دختر نوجوان آنها در خانه می ماند چون به دلیل بیماری باید در یک حباب مخصوص زندگی کند. دختر ماتئو تا وقتی که شارژ این حباب تمام نشود می تواند زنده بماند، از طرفی امکان جابجایی دختر نیز وجود ندارد مگر اینکه لباس و تجهیزات مخصوص این جابجایی را از بیمارستان بیاورند. ماتئو تصمیم می گیرد با کپسول اکسیژن همسایه، خود را به بیمارستان برساند تا بتواند تجهیزات مورد نیاز دخترش را بیاورد…

مدیریت دوبلاژ این فیلم سینمایی را میرطاهر مظلومی برعهده داشته است و در این فیلم سعید مظفری در نقش متیو، زهره شکوفنده در نقش آنا، اکبر منانی در نقش لوسین، مینا شجاع در نقش کولت، نغمه عزیزی‌پور در نقش سارا به صداپیشگی می‌پردازند.

همچنین علی اصغر رضایی نیک، تینا هاشمی، محمد تنهایی، میلاد فتوحی، علیرضا علیشاهی، باران بهرامی، سعید داننده و مسعود سلطانی از دیگر گویندگان این فیلم هستند.

انتهای پیام/