امکان تولید ادامه «گشت پلیس» وجود دارد/ باز هم قصه داریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۸
تهیه‌کننده سریال به صبا گفت:

امکان تولید ادامه «گشت پلیس» وجود دارد/ باز هم قصه داریم

تهیه کننده «گشت پلیس» می گوید با توجه به قصه، امکان نگارش و تولید ادامه این سریال وجود دارد.

سعید پروینی تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا به بهانه بازپخش سریال «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت که به زودی از شبکه تماشا روی آنتن می رود درباره ساخت فصل دوم این سریال توضیح داد: زمانی که فصل اول این سریال از شبکه سه سیما پخش شد با توجه به کیفیت و اقبال مخاطبان سفارش ساخت فصل دوم آن نیز داده شد اما با توجه به شرایط نیروی انتظامی و موسسه ناجی هنر متاسفانه اتفاقی در روند تولید و پیش تولید فصل دوم رخ نداد و در همان مرحله متوقف شد.

وی افزود: «گشت پلیس» از همان ابتدا در ۱۳ قسمت نوشته شده بود ولی با بازنویسی مجدد و همزمان با تصویربرداری، هفت قسمت آن به تولید رسید اما با توجه به اینکه طرح و قصه، کشش سریال ۱۳ قسمتی یا طولانی تر را دارد امکان نگارش و تولید ادامه سریال وجود دارد.

تهیه کننده «گشت پلیس» با ابراز تاسف از اینکه سینما و تلویزیون از کارهایی با ژانر پلیسی و اکشن دور است، عنوان کرد: مخاطب کارهای این حوزه را دوست دارد و آن را دنبال می کند اما متاسفانه ما از این ژانر دور هستیم. البته ساخت فیلم و سریال دراین ژانر شرایط و سختی های خودش را دارد و حداقل دو برابر کارهای درام و اجتماعی به لحاظ فیلمبرداری، جلوه های ویژه میدانی و کامپیوتری و… زمان بیشتری می خواهد.

پروینی در پایان تاکید کرد: اگر کارهایی با قصه خوب در ژانر پلیسی ساخته شود مورد اقبال مخاطبان واقع می شود.

سری نخست سریال «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در ۷ قسمت و با مشارکت موسسه ناجی هنر و مرکز سیمافیلم تولید شده بود.

«گشت پلیس» داستان چند مامور نیروی انتظامی است که درگیر عملیات‌های شهریِ خاص می‌شوند.

فرهاد قائمیان، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نیلوفر شهیدی، رضا کریمی ترکیب اصلی بازیگران سریال «گشت پلیس» را تشکیل می‌دهند و با توجه به داستان، بازیگران میهمان دیگری نیز به کار اضافه می‌شوند.

عوامل سریال تلویزیونی «گشت پلیس» عبارت بودند از تهیه‌کننده: سعید پروینی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، نویسنده: حمید برزگر و محمدرضا ریاحی، مدیر تصویربرداری: سعید براتی، تدوین: مهدی جودی و آریا اردستانی، صداگذار: امین شریفی، موسیقی: بهنود یخچالی، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده، طراح گریم: شهرام خلج، جلوه‌های بصری: علی سجادی، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، مدیر برنامه‌ریزی: خسرو نصیری‌خواه، مدیر تولید: داود جمشیدی، دستیار تهیه‌کننده: پویا خسروی، منشی صحنه: ساناز فرهانی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری، عکاس: پوریا رفیعی‌زاده، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: سارا محمودی، مدیر روابط‌عمومی: هادی فیروزمندی.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است