ترکیب سازهای مدرن در «زیبایی گاهی زن است»/ از ترس تا شوخی! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۹
علی بهلولی به صبا گفت:

ترکیب سازهای مدرن در «زیبایی گاهی زن است»/ از ترس تا شوخی!

نمایش «زیبایی گاهی زن است» به آهنگسازی علی بهلولی با ترکیب سازهای مدرن از 28 شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است.

علی بهلولی آهنگساز نمایش «زیبایی گاهی زن است» درباره ارتباط موسیقی با مخاطب در این نمایش که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا توضیح داد: ارتباط موسیقی با مخاطب در صحنه تئاتر برعهده آهنگساز نمایش است و ما تلاش کردیم در این نمایش از طریق موسیقی بخش‌های مختلف را به هم پیوند بزنیم.

وی ادامه داد: موسیقی در نمایش «زیبایی گاهی زن است» کاملا با موضوع نمایش مرتبط است چراکه من قبل از شروع کار اول متن نمایشنامه را خوانده بودم و بعد از آن با همکاری سهراب حسینی کارگردان اثر تلاش کردیم از طریق موسیقی بهترین لحظات را برای مخاطب خلق کنیم.

آهنگساز نمایش «زیبایی گاهی زن است» درباره نحوه اجرای موسیقی در صحنه بیان کرد: در صحنه تئاتر ما دیالوگ‌هایی داریم که تنش، اضطراب، شوخی، ترس و … را در فضا ایجاد می‌کند و من به همراه نوازندگان تلاش کردیم با دقت بیشتری روی این فضاها کار کنیم تا به واسطه موسیقی روی مخاطب تاثیرگذار باشیم.

وی درباره سازبندی این اثر نمایشی توضیح داد: ما از ترکیب هنگ درام و هارپ و کمانچه در کنار وکال سوپرانو در نمایش «زیبایی گاهی زن است» استفاده کردیم که تاکنون در هیچ اثر نمایشی دیده نشده و همین موضوع باعث جذابیت برای مخاطب شده است.

بهلولی درباره استقبال مخاطب از موسیقی نمایش «زیبایی گاهی زن است» گفت: مردم با دیدن این نمایش از موسیقی آن و شنیدن صدای سازها لذت می برند و خیلی خوشحال می‌شوم وقتی نظرات آن‌ها را در مورد موسیقی می‌شنوم.

وی در پایان درباره هدف خود از اجرای این موسیقی در  نمایش «زیبایی گاهی زن است» گفت: من برای ساخت این پروژه چهار ماه زمان گذاشتم و هدف‌های زیادی پشت خلق این موسیقی وجود داشت و دوست دارم هر بیننده‌ای که به سالن می‌آید در انتها به مفهومی که از این اثر در ذهنش ایجاد می‌شود فکر کند و دست خالی از سالن خارج نشود.

نسترن معصوم پور

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000