دیدار هیأت مدیره انجمن هنرمندان سفالگر با مدیرکل هنرهای تجسمی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰

دیدار هیأت مدیره انجمن هنرمندان سفالگر با مدیرکل هنرهای تجسمی

اعضای جدید هیات مدیره انجمن هنرمندان سفالگر با مدیرکل هنرهای تجسمی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، اعضای جدید هیات مدیره انجمن هنرمندان سفالگر در نشستی با حضور فرزاد فرجی رییس پیشین این انجمن با هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی دیدار کردند.

هادی مظفری در این نشست گفت: انجمن هنرمندان سفالگر از منظم ترین و پژوهش محورترین انجمن های هنری است و در دوره گذشته انجمن آورده های خوبی برای هنرهای تجسمی داشته است. امیدوارم که اعضای جدید انجمن نیز با همه دشواری ها در راهی که پیش رو دارند و در تعیین استراتژی های مدیریتی موفق باشند.

مظفری افزود: امروز در اتمسفری زندگی می کنیم که از دانشگاه تا اداره کل تجسمی و انجمن ها، گالری ها و فعالیت هایی مانند فجر و دو سالانه ها همگی در یک ساختار قرار می گیریم و فعالیت موفق هر یک موجب بالندگی دیگری خواهد شد.

هیربد همت آزاد مدیر عامل و رییس هیات مدیره انجمن هنرمندان سفالگر نیز در سخنانی اظهار کرد: ما از حمایت های اداره کل هنرهای تجسمی آگاهیم و بنا به همان سیاست های کلان گذشته حرکت می کنیم و با توجه به تغییر در هیات مدیره اندکی در طعم این سیاست ها تفاوت خواهید دید و هیات مدیره جدید انجمن از اداره کل هنرهای تجسمی انتظار حمایت دارد.

اعضای جدید هیأت مدیره انجمن هنرمندان سفالگر عبارتند از :

هیربد همت آزاد: مدیرعامل و رییس هیات مدیره

مرضیه تقی خانی: نایب رییس و دبیر کمیته پژوهش

امرالله شکری پور: خرانه دار و دبیر کمیته رفاهی و روابط عمومی

کوروش آریش: دبیر کمیته نمایشگاهی

نفیسه فرهمند: دبیر کمیته آموزش

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است