برگزیدگان مسابقه عکاسی «زندگی روزمره» معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۱

برگزیدگان مسابقه عکاسی «زندگی روزمره» معرفی شدند

برگزیدگان مرحله دوم مسابقه عکاسی گروه هنری آئورا با عنوان «زندگی روزمره» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی گروه هنری آئورا، پس از اهدای لوح برگزیدگان مرحله اول مسابقه عکاسی «زندگی روزمره» که نهم مهر ماه در گالری پوسترچی برگزار شد، برگزیدگان مرحله دوم انتخاب و معرفی شدند.

نازنین‌‏نانا والاجم سرپرست گروه هنری آئورا در باره چاپ کتاب عکاسی با موضوع مسابقه عکاسی «زندگی روزمره» توضیح داد: گمان می‎کردیم همزمان با اولین ورکشاپ عکاسی و یا مراسم اهدای لوح به برگزیدگان مرحله نخست، بتوانیم مراسم اهدای مدال‏ های مرحله دوم رقابت را نیز برگزار کنیم، اما عکس‏ ها و متون کمی دیرتر از زمان‎بندی ذهنی ما به دست‏مان رسید و در نتیجه دیرتر از موعد مقرر نیز مورد داوری قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آن جا که هنوز هم متن‏ های ارسالی هنرمندان به صورت دست‎نوشته ارسال نشده و بیش‎تر متن‎ها توسط اپلیکیشن‏ های ارتباطی ارسال شده است، گروه آئورا هنوز نمی‏ تواند تاریخ دقیقی برای چاپ و نشر کتاب سالانه رقابت اعلام کند اما ما همچنان به همکاری هنرمندان شرکت‎کننده امیدواریم و از آن‎ها می‎خواهیم که هر چه سریع ‏تر متن‏ های ارسالی‏ شان را به صورت دست‏ نوشته (دست خط) برای گروه ارسال کنند.

والاجم درباره برگزیدگان مرحله دوم مسابقه گفت: از بین سی برگزیده در مرحله نخست و با توجه به مجموعه عکس‏ های ارسالی که هر مجموعه شامل پنج عکس است و همچنین با توجه به متن‎های فرستاده شده درباره عکاسی مرتبط با هنر بداهه، پنج عکاس به عنوان برگزیدگان مرحله دوم انتخاب شدند.

وی افزود: در مرحله دوم مسابقه عکاسی «زندگی روزمره» آقایان جابر غلامی، علیرضا رجایی و علیرضا شهبازی برگزیده برترین مجموعه‎های عکس ارسالی و آقایان آریس پراچا و دانیال عزیزی برگزیده بهترین متن و عکس مرتبط با هنر بداهه‎ شدند.

سرپرست گروه هنری آئورا در پایان گفت: گروه هنری آئورا امیدوار است که به زودی و با حضور عکاسان شرکت‏ کننده و علاقه‌مندان هنر عکاسی، رونمایی از کتاب سالانه رقابت‏ های عکاسی آئورا انجام شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است