عضویت برندگان «باشگاه نمایش» در رادیو نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷

عضویت برندگان «باشگاه نمایش» در رادیو نمایش

برندگان مسابقه برنامه زنده رادیویی «باشگاه نمایش» می‌توانند عضو این باشگاه در شبکه رادیویی نمایش شوند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، امیرهوشنگ کریم نیا تهیه کننده مسابقه زنده رادیویی «باشگاه نمایش» بیان کرد: «باشگاه نمایش» یک مسابقه نیم ساعته است که رویکرد تفریحی، آموزشی و سرگرمی دارد و نحوه شرکت در آن به صورت پیامکی و زنده است.

کریم نیا ادامه داد: این مسابقه چهار بخش دارد که بخش اول آن «اطلاعات عمومی»، بخش دوم «شخصیت شناسی»، بخش سوم «فیلم شناسی» و بخش چهارم «ترانه تیتراژ» است و اجرای آن را آرمان غفاریان برعهده دارد.

این تهیه کننده توضیح داد: در بخش «اطلاعات عمومی» یک اصطلاح تئاتری و سینمایی توسط مجری مطرح می‌شود و شنوندگان باید حداکثر تا ۵ دقیقه به آن پاسخ دهند. در بخش «شخصیت شناسی» نیز بیوگرافی یک بازیگر یا کارگردان توسط گوینده گفته می‌شود و شنونده باید حدس بزند اسم شخصیت چیست و آن را ارسال کند. در بخش «فیلم شناسی» یک قسمت از یک فیلم پخش می‌شود و شرکت‌کنندگان باید حدس بزنند که مربوط به کدام فیلم سینمایی و تلویزیونی است همچنین در بخش «ترانه تیتراژ» هم یک ترانه تیتراژ مربوط به سریال و فیلم پخش می‌شود که شرکت‌کنندگان باید نام آن فیلم را بگویند.

وی در پایان گفت: پاسخ تمامی این سوال‌ها توسط شنوندگان به صورت زنده به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۷۵ ارسال می‌شود و چنانچه شرکت‌کنندگان بتوانند به تمامی این سوال‌ها پاسخ دهند ۴ ستاره دریافت می‌کنند و می‌‎توانند با برنده شدن در این مسابقه عضو «باشگاه نمایش» شوند.

«باشگاه نمایش» تا پایان هفته به صورت زنده، به تهیه کنندگی امیرهوشنگ کریم نیا و گویندگی آرمان غفاریان ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۷:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌‎شود.

علاقه‌مندان می‌توانند شنونده نمایش‌ها و برنامه‌های رادیو نمایش روی موج اف ام ردیف ۱۰۷٫۵ مگاهرتز باشند.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است