مدیر بخش مسابقه «رادیو رادی» منصوب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۸

مدیر بخش مسابقه «رادیو رادی» منصوب شد

ایوب آقاخانی با حکم بهزاد صدیقی دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی به عنوان مدیر بخش مسابقه رادیو رادی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از امور ارتباطات رسانه ای دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، ایوب آقاخانی، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر با حکم بهزاد صدیقی دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی به عنوان مدیر بخش مسابقه رادیو رادی (نمایش رادیویی آثار اکبر رادی) منصوب شد.

این جشنواره برای نخستین بار و به صورت رقابتی در دو گروه نمایش‌های رادیویی و رادیو تئاتر برگزار می‌شود. در این بخش در هر دو گروه، حداکثر ۶  اثر توسط هیات انتخاب این بخش به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند و ایوب آقاخانی که سابقه سال ها حضور در شبکه های مختلف رادیویی را به عنوان نویسنده، کارگردان، مجری و کارشناس تجربه کرده، به عنوان مدیر این بخش از سوی دبیر جشنواره انتخاب شده است.

متن حکم انتصاب مدیر بخش مسابقه رادیو رادی به این شرح است:

«به نام خداوند قلم و زیبایی

فرهیخته گرامی

جناب آقای ایوب آقاخانی

نظر به تجربیات ارزنده  جناب‌عالی در عرصه ی هنر تئاتر و نیز کوشش های مجدانه تان برای اعتلای تئاتر، نمایش نامه نویسی و نمایش رادیویی، بدین وسیله جناب عالی به عنوان دبیر بخش مسابقه رادیو رادی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب می شوید.

امید می رود با توجه به حضور و خدمات ارزشمندتان در این عرصه و هم چنین ارتباطات مؤثر با گروه های نمایش رادیویی و نیز با در نظرگرفتن همه ظرفیت های نمایش رادیویی، از همه تجربیات و توانمندی های خود برای دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی بهره گرفته تا شاهد جشنواره ای تأثیرگذار، پویا و شایسته باشیم.

قدردان پذیرش مسئولیت تان در این رویداد ملی فرهنگی خواهم بود. برای جناب عالی آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون دارم.

بهزاد صدیقی

دبیر دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی»

دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و‌شورای اسلامی شهر تهران  از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است