گای ریچی و جیسون استاتهام یک اکشن انتقام‌جویانه می‌سازند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸

گای ریچی و جیسون استاتهام یک اکشن انتقام‌جویانه می‌سازند

گای ریچی و جیسون استاتهام با همکاری با یکدیگر یک اکشن مهیج را برای میراماکس خواهند ساخت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب، جیسون استاتهام بازیگر رزمی‌کار سینما و گای ریچی فیلمساز انگلیسی برای ساخت یک تریلر اکشن همچنان بی‌نام با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

این ۲ نفر پیش از این سابقه همکاری با یکدیگر در فیلم‌هایی چون «قفل، انبار و دو بشکه باروت» و «قاپ‌زنی» را داشته‌اند. ریچی در بیانیه‌ای که در این باره منتشر کرده، گفته است: من مشتاقم به این قصه جان ببخشم و از جیسونی که هنوز در حال استفاده از زانوهایش است بهره ببرم.

جیسون استاتهام از زمان آخرین همکاری خود با گای ریچی،‌ بازیگر سرشلوغی بوده و در ۲ تابستان پشت سر هم با ۲ فیلم «هابز و شاو»(۲۰۱۹) و «مگ»(۲۰۱۸)، روی پرده‌های سینما حضور داشته است.

گرچه برای این اکشن جدید هنوز عنوانی اعلام نشده، ولی می‌دانیم داستان آن یک ماجرای انتقام‌جویانه بر اساس یک اکشن مهیج فرانسوی با نام «Le Convoyeur» است که میراماکس حق امتیاز بازسازی آن را پیش از این از کمپانی استودیو‌کانال خریده است.

داستان فیلم درباره شخصیتی سرد و مرموز به نام «H» است که در یک کمپانی حمل و نقل پول، مسئول جابه‌جا کردن هفتگی میلیون‌ها دلار پول نقد در گوشه و کنار لس‌انجلس است.

تا اینجای کار به نظر می‌رسد گای ریچی با این اکشن جدید قصد دارد به ریشه‌های‌های خود بازگردد. این کارگردان انگلیسی اخیرا با ساخت لایواکشن «علاالدین» برای دیزنی، ‌موفقیتی بزرگ در گیشه را تجربه کرد. گرچه در آن زمان خبر ساخت این فیلم دیزنی توسط گای ریچی برای دوستداران انیمیشن‌های کلاسیک، کمی عجیب غریب می‌نمود، اما محصول او به راحتی توانست بیش از یک میلیارد دلار فروش کند.

بیل بلاک، رییس کمپانی میراماکس درباره این فیلم جدید گفت: این دومین همکاری ما با گای ریچی است. کار کردن با او و بازیگر صاحبنامی چون جیسون استاتهام را یک افتخار می‌دانیم و مطمئن هستیم حاصل همکاری این ۲ دوست قدیمی چیزی کمتر از یک اثر کلاسیک درست در این ژانر نخواهد بود.

هنوز تاریخی برای آغاز تولید این فیلم ذکر نشده است، اما اگر همه چیز مطابق برنامه پیش رود می‌توان انتظار داشت فیلمبرداری آن در سال آینده میلادی کلید بخورد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است