«شیرین استایل» از مُد می‌گوید/ معرفی برندهای ایرانی به دنیا

شیرین صمدی کارگردان، مستندساز و مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کلیت و محتوای برنامه جدید خود با نام «شیرین استایل» بیان کرد: «شیرین استایل» اولین برنامه خودمانی و در عین حال تخصصی در زمینه محصولات مد و فشن خواهد بود.

این برنامه ساز تاکید کرد که این برنامه ترکیبی با سایر برنامه‌های تولید شده در حوزه مد که تا به حال پخش شده کاملا متفاوت است.

وی درباره بخش‌های این برنامه توضیح داد: این برنامه را برای فضای مجازی یعنی اینستاگرام، آپارات، یوتیوپ و… می‌سازم. من تلاش می‌کنم در عین معرفی برندهای ایرانی به مردم خودمان، این برندها را به دنیا هم معرفی کنم. یکی از راه‌های تحقق این اتفاق سفر به نقاط مختلف ایران و جهان است که به زودی به طور ویژه شاهد آن خواهیم بود.

کارگردان «شیرین استایل» افزود: من در زمینه مد و فشن تحقیقات فراوانی انجام داده ام؛ خودم طراحی لباس می‌کنم و در این برنامه به همراه گروه حرفه‌ای که در کنارم هستند طراحی لباس، آموزش داشتن یک پوشش خوب همراه با اکسسوری های مختلف، چگونگی میک‌آپ و آموزش‌هایی از این دست را هم می‌بینیم حتی اگر برندپوش نباشیم.

صمدی با بیان اینکه «شیرین استایل» در طول روزهای مختلف هفته منتشر خواهد شد، اظهار کرد: این برنامه بخش‌های مختلفی دارد که در طول هفته منتشر خواهند شد. صفحه شخصی من به این برنامه اختصاص دارد که از این راه اطلاعات مختلفی در راستای بخش‌های گوناگون برنامه منتشر می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: من در این کار تنها نیستم بلکه یک گروه بزرگ با تخصص‌های گوناگون مانند شناخت مد، فشن، فیلمسازی، انیمیشن، مارکتینگ و پرسونال برندینگ که همه از بهترین‌های ایران هستند در شیرین استایل من را همراهی خواهند کرد تا مخاطبان این برنامه آن چه را که تا به حال ندیده و نشنیده‌اند، تجربه کنند. هم‌اکنون چند برنامه ضبط شده و آماده داریم و در طی این روزها ضبط و تولید برنامه‌های دیگر نیز ادامه دارد. در پایان فکر می‌کنم پوشش و اکسسوری‌های ایرانی در تمام دنیا درخشان‌ترین هستند.

انتهای پیام/