تنها دو فصل از «سامو بندری» ساخته شد/ شبکه پخش مشخص نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۲
ابراهیم فروزش در گفتگو با صبا:

تنها دو فصل از «سامو بندری» ساخته شد/ شبکه پخش مشخص نیست

به گفته ابراهیم فروزش کارگردان «سامو بندری»، این سریال تنها در دو فصل ساخته شد و ساخت ادامه آن منتفی است.
ابراهیم فروزش نویسنده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت سریال «سامو بندری» اظهار کرد: «سامو بندری» عنوان سریالی تلویزیونی است که ۲ فصل آن آماده پخش شد و با وجود اینکه قرار بود در پنچ فصل تولید شود ولی به دلیل مسایل مادی سه فصل آن ساخته نخواهد شد.
وی افزود: مذاکرات فراوانی انجام دادیم تا پنج فصل را به طور کامل جلوی دوربین بریم، اما وضعیت مالی به هیچ وجه در تلویزیون مناسب نیست و دو فصل اول نیز با حداقل امکانات جلوی دوربین رفت.
کارگردان «سامو بندری» با اشاره به اینکه هر فصل از این مجموعه هفت قسمت داشت که با این توضیح ۱۴ قسمت آن آماده پخش از سیماست، توضیح داد: البته شبکه‌ای که قرار است این کار را پخش کند، هنوز مشخص نیست.
فروزش تاکید کرد: سیدعلیرضا سبط‌ احمدی تهیه کنندگی این سریال را برعهده داشته است و حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، مهدی فقیه و علی اوسیوند از جمله بازیگرانی هستند که در این کار نقش آفرینی کرده‌اند.
وی در پایان با اشاره به هفته کودک درباره سینمای کودک نیز بیان کرد: این روزها در هفته کودک به سر می‌بریم، اما افسوس این شکل از سینما مدت‌هاست که به فراموشی سپرده شده است و تنها در سال دو یا سه فیلم را در این حوزه شاهد هستیم برای همین من این قبیل نامگذاری‌ها را صرفا اقدامی نمایشی می‌دانم.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است