محمدرضا عیوضی با ۲ نمایش روی صحنه می‌رود/ انتشار قطعه «مسکن» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

محمدرضا عیوضی با ۲ نمایش روی صحنه می‌رود/ انتشار قطعه «مسکن»

محمدرضا عیوضی خواننده موسیقی پاپ از ایفای نقش در دو نمایش و انتشار قطعه موسیقی تازه اش با نام «مسکن» خبر داد.

محمدرضا عیوضی خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره فعالیت های هنری اخیر خود گفت: در حال حاضر در زمینه تئاتر، مشغول تمرین دو کار مجزا هستم که یکی از این نمایش ها با نام «اتاق پرو» به کارگردانی نغمه نوذری و کار دیگر که هنوز نام آن مشخص نیست به کارگردانی آرش سنجابی به زودی روی صحنه خواهند رفت.

این خواننده موسیقی پاپ درباره فعالیت های موسیقایی خود نیز بیان کرد: قطعه ای را به تازگی خوانده ام که به عنوان تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی «تلاطم» از شبکه ۵ سیما پخش شد. این قطعه با ترانه ای از مهشاد عرب، آهنگسازی دانیال شهرتی و تکنوازی فرژام فلکی تهیه و تولید شده است.

وی افزود: علاوه بر قطعه «تلاطم»، چند تک قطعه دیگر آماده پخش دارم که به ترتیب منتشر خواهند شد و اکنون در حال ساخت موزیک ویدیوی آنها هستم. قطعه «مسکن» یکی از این قطعات است که باز هم با آهنگسازی دوست خوبم دانیال شهرتی و ترانه ای از سمانه مصدق تهیه شده است و به زودی منتشر خواهد شد. موزیک ویدیو این قطعه را آرش بهمنی می سازد.

خواننده قطعه معروف «رنگین کمون» توضیح داد: تعداد قطعاتی که تا به حال ساخته ام در حد یک آلبوم شده اند اما تا به مرحله ای برسند که به شکل یک مجموعه یا آلبوم دربیاید، چند تک قطعه از آن را منتشر خواهم کرد.

این خواننده تاکید کرد: نام این آلبوم هنوز مشخص نیست و تا زمانی که چند قطعه دیگر آن هم آماده شود و بتوانم با توجه به نام قطعات، یکی از آن ها را به عنوان نام آلبوم انتخاب کنم دست نگه می دارم. آهنگسازی اکثر قطعات این آلبوم را نیز دانیال شهرتی برعهده دارد و با بابک صحرایی، مهشاد عرب، سمانه مصدق و تعدادی از دوستان دیگر به عنوان ترانه سرا همکاری کرده ام.

عیوضی در پایان گفتگو درباره اجرای دوباره کنسرت گفت: قصد اجرا و برگزاری کنسرت را دارم، اما در حال حاضر بیشتر تمرکزم را روی تکمیل آلبوم جدید و قطعاتی که آماده عرضه به بازار موسیقی هستند و البته تمرین تئاتر گذاشته ام.

ریحانه علی محمدی

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است