بی‌بی‌سی با iPlayer جدید خود به میدان محتوای آنلاین می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
رقابت سنگین غول‌های رسانه‌ای برای جذب مخاطب؛

بی‌بی‌سی با iPlayer جدید خود به میدان محتوای آنلاین می‌آید

بی‌بی‌سی از برنامه خود برای بازطراحی سرویس iPlayer برای رقابت با بزرگان دنیای محتوای آنلاین پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، بنگاه خبررسانی BBC قصد دارد تغییراتی اساسی در سرویس محتوای آنلاین خود موسوم به iPlayer به وجود آورد. این بزرگترین به‌روزرسانی این سرویس از زمان رونمایی آن در سال ۲۰۰۷ به شمار می‌رود.

سرویس به‌روزرسانی شده iPlayer در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و قرار است به جنگ کمپانی‌هایی چون نتفلیکس و آمازون برود. رقابتی پرفشار که با اضافه شدن سرویس محتوای آنلاین کمپانی‌هایی چون والت‌دیزنی و اپل در ماه‌های آینده، سنگین‌تر هم خواهد شد.

بی‌بی‌سی قصد دارد با توجه به موج گذار مخاطبان بریتانیایی از آنتن‌های تلویزیون به پایگاه‌های محتوای آنلاین، در iPlayer جدید پخش زنده شبکه‌ها، برنامه‌های تولیدی و پادکست‌های خود را بگنجاند. همچنین در یک تغییر اساسی دیگر محتواهای عرضه شده در این سرویس جدید به مدت یک سال قابل دسترس هستند که مدت زمان بسیار بیشتری از یک ماه کنونی به حساب می‌آید.

شارلوت مور دبیر بخش محتوای بی‌بی‌سی درباره این موضوع گفت: iPlayer جدید قلب همه آن چیزی است که ما اینجا انجام می‌دهیم.

تونی هال رییس بنگاه خبررسانی بی‌بی‌سی نیز در این باره گفت: iPlayer الان هم سرویسی عالی است و از این هم بهتر خواهد شد. ترکیب ایده‌های خلاقانه با پشتیبانی قدرتمند بی‌بی‌سی و همچنین بازطراحی اساسی iPlayer، به معنای خلق سرویسی منحصر به فرد با مزایایی فراوان برای عموم مردم است. این محصول جلودار خلاقیت بریتانیایی خواهد شد. روزهای هیجان‌انگیزی در پیش است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است