اهدای سه نشان ویژه جشنواره «فردا» به سازمان های صنعتی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹

اهدای سه نشان ویژه جشنواره «فردا» به سازمان های صنعتی

در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره «فردا» سه نشان ویژه جشنواره به سازمان‌های صنعتی اهدا می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ستاد اطلاع رسانی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، اختتامیه جشنواره «فردا» عصر امروز دوشنبه ۱۵ مهرماه در سالن سوره حوزه هنری با اجرای نیما کرمی برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور چهره‌های فرهنگی و صنعتی برگزار خواهد شد، دبیر جشنواه گزارشی از عملکرد دبیرخانه جشنواره ارایه خواهد داد و در ادامه با سخنرانی کوتاه چند مدیر فرهنگی و صنعتی جوایز این دوره در بخش‌های مختلف اهدا خواهد شد.

بهزاد رشیدی دبیر پنجمین دوره جشنواره فردا در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره درباره جزییات برگزاری این مراسم گفت:  در مراسم اختتامیه که عصر امروز دوشنبه ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۶ در تالار سوره حوزه هنری شروع خواهد شد، میزبان مدیران صنعتی و فرهنگی از سازمان‌ها و نهادهای مختلف خواهیم بود. محمد حمیدی مقدم مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رضا رحمانی، وزیر صنعت،معدن و تجارت، سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن، خداداد غریب پور، مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و عزیز اکبریان، رییس کمیسیون صنایع مجلس از چهره‌های حاضر در این مراسم خواهند بود.

رشیدی تصریح کرد: علاوه بر اهدای جایزه به برگزیدگان بخش فیلم و برگزیدگان عکاسی در بخش‌های مختلف، از سوی دبیرخانه جشنواره، سه نشان جشنواره به سه سازمان و مرکزی که در زمینه تولید آثار صنعتی و فناوری و همکاری بین صنعت و هنر همکاری ویژه داشتند، اهدا خواهد شد.

پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، به دبیری بهزاد رشیدی و با شعار «حمایت از تولید ملی» ۱۲ تا ۱۴ مهرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است