آثار عیاری زندگی جاری را نمایش می دهد/ زن فضول همسایه در «آخر خط» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۳
فریده سپاه منصور در گفتگو با صبا:

آثار عیاری زندگی جاری را نمایش می دهد/ زن فضول همسایه در «آخر خط»

فریده سپاه منصور بازیگر سریال «87 متر» درباره نقش های خود و کار با کیانوش عیاری سخن گفت.

فریده سپاه منصور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره حضور خود در سریال «۸۷ متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری توضیح داد: حدود یکسال در این پروژه حضور داشتم و بعد از آن به دلیل مشکلاتی که برای «۸۷ متر» پیش آمد، جلوی دوربین نرفتم اگرچه به من اطلاع دادند هنوز یک یا دو پلان بازی من در این سریال باقی مانده است اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی جلوی دوربین بروم.

وی درباره نقش خود در این سریال اظهار کرد: من درباره نقش های خود تا زمانی که کار روی آنتن نرفته است، صحبت نمی کنم چرا که معتقدم کار باید دیده شود و حس کنجکاوی را در مخاطب ایجاد کند. فقط به ذکر این نکته بسنده می کنم که نقش یک مادر را در «۸۷ متر» ایفا می کنم.

بازیگر سریال «۸۷ متر» درباره تجربه همکاری خود با کیانوش عیاری بیان کرد: عیاری کارگردان خیلی خوبی است چرا که به اصطلاح مو را از ماست بیرون می کشد و تا زمانی که زندگی و رابطه بین کسانی که بازی می کنند واقعی جلوه نکند، دست بردار نیست. زمانی که کارهایش را تماشا می کنم این احساس به من دست می دهد که انگار پنجره خانه را باز کرده و زندگی را که در کوچه و خیابان جاری است، می بینم. عیاری برای کارهای خود بسیار زحمت می کشد و عوامل را نیز با خود همراه می کند.

سپاه منصور افزود: من به عنوان یک بازیگر زمانی که نقشی را ایفا می کنم ممکن است از خود سوال کنم که آیا درست بازی کرده ام یا نه اما زمانی که با عیاری کار می کنم، می دانم که نقش خود را درست ایفا کرده ام چرا که اگر درست نباشد، می گوید درست نیست و همین موضوع باعث می شود ماحصل کارهایش زیبا و روان باشد.

وی در ادامه درباره نقش خود در سریال «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی نیز توضیح داد: تا اردیبهشت ۹۸ درگیر این سریال بودم و بازی من در این سریال به پایان رسیده است. من نقش زن فضول همسایه را در «آخر خط» بازی می کنم.

بازیگر سریال «آخر خط» با اشاره به اینکه این سریال درباره بیکاری جوانان است، مطرح کرد: من در گذشته با شهین تسلیمی کار نکرده بودم و همچنین با علی صبوری نیز در این سریال آشنا شدم و همکاری با این افراد و دیگر بازیگران این سریال چون محمدرضا هدایتی، عباس جمشیدی فر، کمند امیرسلیمانی و… برای من رضایت بخش بود. همچنین علاوه بر همکاری با گروه خوب «آخر خط» فضای این کار را دوست داشتم.

سپاه منصور در پایان عنوان کرد: فعلا در کار جدیدی حضور ندارم و مشغول مطالعه فیلمنامه ها هستم اما باید قبول کنیم که سن ما هم سنی نیست که نقش چندانی برای آن وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    120/288/595/500
  • بی‌بدن
    30/533/880/500
  • سال گربه
    26/041/466/500
  • مست عشق
    13/226/218/500
  • آپاراتچی
    4/625/524/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/954/223/000
  • آسمان غرب
    3/777/294/500
  • پرویزخان
    3/346/264/500
  • نوروز
    3/292/711/000