«می عشق» آماده نمایش شد/ عکس‌هایی از ۳۰ سال سینمای ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۳

«می عشق» آماده نمایش شد/ عکس‌هایی از ۳۰ سال سینمای ایران

منتخبی از عکس‌های بهزاد دورانی از 30 سال سینمای ایران 19 مهر در گالری ایوان روی دیوار می‌رود.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه «می عشق» شامل عکس ها و نگاتیوهایی از چند دهه عکاسی بهزاد دورانی بازیگر و فیلمبردار ایرانی از فیلم های سینمای ایران است که در حال حاضر بخشی از این پروژه در قالب یک نمایشگاه روز جمعه ۱۹ مهرماه در گالری «ایوان» برگزار می شود.

این عکس ها را اهتمام گر پروژه آرمین امیریان از میان حدود ۳ هزار نگاتیو انتخاب کرده است.

بهزاد دورانی در طول سال های فعالیت خود با سینماگران بسیاری همکاری داشته است و در آثار سینماگرانی از جمله عباس کیارستمی، مسعود کیمیایی، ناصر تقوایی،داریوش مهرجویی، مسعود جعفری جوزانی، ابراهیم حاتمی کیا، فریدون جیرانی، محسن مخملباف، تهمینه میلانی، مهدی فخیم زاده، یدالله صمدی و… به عنوان بازیگر، فیلمبردار و یا در گروه های فیلمبرداری، نورپردازی، امور فنی و… حضور داشته است و از بسیاری از این فیلم های تاریخ ایران عکس هایی به یادگار دارد که منتخبی از این آثار ۱۹ مهرماه روی دیوار می رود.

نمایشگاه عکس های بهزاد دورانی با اهتمام و انتخاب آرمین امیریان روز جمعه ۱۹ مهرماه ساعت ۱۶ در گالری ایوان گشایش می یابد و تا روز جمعه ۳ آبان ماه ادامه دارد.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ همه روزه به جز شنبه ها به گالری ایوان به نشانی تهران، الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است