مجموعه شعر «دوباره با پای پیاده» رونمایی می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵

مجموعه شعر «دوباره با پای پیاده» رونمایی می شود

مجموعه شعر «دوباره با پای پیاده» شامل آثار زنده یاد مهین مجتهدزاده 18 مهر در دفتر انتشارات سیب سرخ رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات سیب سرخ، مجموعه شعر زنده یاد «مهین مجتهدزاده» با عنوان «دوباره با پای پیاده» ساعت ۱۷ پنجشنبه ۱۸ مهرماه در دفتر انتشارات سیب سرخ رونمایی خواهد شد.

این کتاب، گزیده ای مشتمل بر ۴۰ قطعه شعر از شعرهای این شاعره است که به همت فرزندش علیرضا بهنام گردآوری شده و از سوی انتشارات سیب سرخ منتشر شده است.

علیرضا بهنام شاعر و منتقد ادبی و فرزند این شاعر درباره این کتاب گفت: در این کتاب گزیده ای از شعرهای مادرم گرد هم آمده است که قدیمی ترین آنها به سال ۷۵ بازمی گردد. این شعرها پیش از این و در زمان حیات شاعر قرار بود منتشر شود که به دلیل شدت گرفتن بیماری ایشان این کار به تعویق افتاد. شعرهای مادرم را در این کتاب به ترتیب زمانی از آخرین شعر به قبل تنظیم کرده ام.

وی ادامه داد: شعرهای این کتاب کوتاه و رئالیستی است و اغلب فضای تصویری دارند و از این  نظرمی توان آن ها را شبیه به شعرهای موج ناب دانست.

بهنام در پایان درباره مراسم رونمایی این مجموعه شعر توضیح داد: این کتاب، عصر روز پنج شنبه ۱۸ مهرماه با حضور و سخنرانی مهرنوش قربانعلی، علیرضا راهب، سعید پویش و محمود معتقددی در دفتر انتشارات سیب سرخ رونمایی خواهد شد.

مهین مجتهد زاده متولد ۱۳۱۲ و فارغ التحصیل ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران بود و  به عنوان دبیر زبان انگلیسی در آموزش و پرورش به کار پرداخت. وی پس از بازنشستگی به سرودن شعر روی آورد. این شاعره، ۸ شهریورماه امسال پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است