پاسخ ساموئل ال‌جکسون به اسکورسیزی/ کسی را نمی‌توانید منع کنید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۸

پاسخ ساموئل ال‌جکسون به اسکورسیزی/ کسی را نمی‌توانید منع کنید

ساموئل ال‌جکسون در پاسخ به حملات تند اسکورسیزی علیه مارول گفت خیلی‌ها هم از آثار او خوششان نمی‌آید.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، ساموئل ال‌جکسون به سخنان تند مارتین اسکورسیزی علیه فیلم‌های سینمایی مارول واکنش نشان داد. اسکورسیزی دیروز در حمله‌ای تند به دنیای ابرقهرمانان مارول تاخت و گفت فیلم‌های این چنینی سینما نیستند و در بهترین حالت در رده «پارک‌های تفریحی موضوعی» جای می‌گیرند.

امروز ۶ اکتبر ساموئل ال‌جکسون در مراسم گشایش استودیوی تایلر پری در آتلانتای آمریکا در این باره گفت: این حرف مثل این است که بگویی باگزبانی خنده‌دار و مفرح نیست. فیلم‌ها فیلم هستند. همه هم آثار او (مارتین اسکورسیزی) را دوست ندارند. هر فردی یک نظری دارد و کسی نمی‌تواند هیچکس را از ساختن فیلم منع کند.

اسکورسیزی در مصاحبه با مجله امپایر گفته بود: من این فیلم‌ها را نمی‌بینم، تلاش کردم ولی نمی‌توانم. این سینمای انسانی نیست که سعی دارد تجارب احساسی و روانی خود را به دیگر ابنای بشر منتقل کند.

جکسون پیش از این اظهارات، روی فرش قرمز مراسم از تایلر پری تجلیل کرده بود. او گفت: هر کسی راجع به آینده خود و کارهایی که می‌خواهد انجام دهد رویایی دارد و امیدوار است به آن برسد. تایلر از آن دسته از افراد است که به درون ایده‌آل‌‌هایش شیرجه می‌زند و آن‌ها را عملی می‌کند.

تایلر پری هنرپیشه، فیلمساز، ترانه‌سرای آمریکایی است که در آثاری چون «پیشتازان فضا»(۲۰۰۹)، «دختر گمشده»(۲۰۱۴) و «معاون»(۲۰۱۸) بازی کرده است.

ساموئل ال‌جکسون در قالب شخصیت «نیک فوری Nick Fury» در فیلم‌های گوناگونی از دنیای سینمایی مارول همچون «مرد آهنی»، «ثور»، «کاپیتان آمریکا»، «انتقامجویان» و «مرد عنکبوتی» نقش‌آفرینی کرده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است