چهره معروف اینستاگرام بازیگر نقش شهید در یک تئاتر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۳

چهره معروف اینستاگرام بازیگر نقش شهید در یک تئاتر شد

مهیار حسن از چهره‌ های مشهور اینستاگرام، در نمایش «از بان تا تان» به کارگردانی اشکان درویشی نقش یک شهید را بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا، مهیار حسن که پیش از این تجربه حضور در برنامه «اکسیر» با اجرای فرزاد حسنی را داشت و مدتی است که در فضای مجازی دوربین مخفی‌ های گوناگونی تولید می‌ کند که به نقد زندگی اجتماعی می‌ پردازد قرار است از شب سوم نمایش «از بان تا تان» به گروه اجرایی این نمایش بپیوندد و نقش یک شهید مدافع حرم را بازی کند.

وی درباره ایفای نقش خود توضیح داد: من اولین بار که تمرین نمایش «از بان تا تان» را دیدم و با اشکان درویشی کارگردان این اثر صحبت کردم، خیلی تحت تاثیر کار قرار گرفتم. من خیلی احساساتی هستم و واقعا تصمیم گرفتم بدون جنبه مالی وارد این کار شوم و در این نمایش بازی کنم. البته من فکر کرده بودم نقش شهیدی در هشت سال دفاع مقدس را دارم ولی بعد متوجه شدم که نقش شهید مدافع حرم را بازی می‌کنم و خیلی خوشحال شدم که قرار است دوباره در تئاتر بازی کنم و از بازیگران دیگر این کار هم یاد بگیرم. این محیط را دانشگاه می‌ بینم و هدف من آموختن و دیده شدن در حرفه بازیگری است.

نمایش «از بان تا تان» دومین تجربه کارگردانی اشکان درویشی است که از امشب شنبه ۱۳ مهر از ساعت ۲۰:۴۵ در تماشاخانه سپند روی صحنه می رود.

در این نمایش داستان چهار سرباز شهید که هر کدام نماد شهدای غواص، مرزبان، مدافع حرم و اتوبوس نیروهای رزمنده هستند، روایت می‌ شود و مخاطب شاهد دلتنگی مادران این شهدا هم خواهد بود.

نمایش «از بان تا تان» برشی از برزخ چند نسل از جوانانی است که هر یک به گونه‌ ای برای ایران جانفشانی و از خودگذشتگی کرده‌اند اما هنوز در برزخ منتظر عبور هستند و این معطلی به علت ناتمام ماندن سرنوشت بعضی از شهدا و چشم انتظاری مادران و خانواده‌ های آن هاست.

مالک معنوی و مجری طرح این اثر نمایشی موسسه خیریه «فرشته‌های بهشتی» با مدیریت مهشید خسروی است.

این اجرا به پدران و مادران شهدای ایران تقدیم می‌ شود و این موسسه خیریه در کنار تولید این اجرا تلاش دارد تا با هدف کاهش آسیب‌ های اجتماعی و پیشگیری از ترک تحصیل کودکان آسیب دیده، وسایل و لوازم تحصیل حداقلی را برای گروهی هر چند کوچک از کودکان تهیه کند و خیرین می‌ توانند کمک‌ های خود را در کنار اجرا اهدا کنند.

زنگ افتتاح نمایش «از بان تا تان» توسط یکی از مادران شهدا و آزیتا موگویی کارگردان سینما و هنرمندان دیگر تئاتر و سینما زده خواهد شد.

در نمایش «از بان تا تان» هنرمندانی چون مهیار حسن، مهرداد احمدی، محمود موسوی، امید ماهر، نرگس صفدریان، مریم‌گلی، بابک نوری و هنرمند نوجوان ساغر کیان‌ راستی به ایفای نقش می پردازند.

موسیقی این اثر نمایشی توسط آرش هامون اجرا خواهد شد.

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان نمایش، اشکان درویشی و مشاور رسانه‌ای نمایش نیز سید حسین رسولی است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است