شرایط رسیدگی به اختلاف اهالی تئاتر اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸

شرایط رسیدگی به اختلاف اهالی تئاتر اعلام شد

مسئول شورای داوری خانه تئاتر شرایط و ضوابط طرح دعوی در این شورا را اعلام کرد و از هموندان خواست این موارد را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، محمدرضا غفاری مسئول شورای داوری خانه تئاتر چهار شرط اساسی را برای بررسی اختلافات اهالی تئاتر در این شورا عنوان کرد.

مسئول شورای داوری اولین شرط را وجود قرارداد بین افراد ذکر کرد و گفت: لازم است هموندان تئاتری بحث عقد قرارداد در فعالیت های خود را مورد توجه قرار دهند و نسبت به آن اقدام کنند.

وی لزوم وجود شرط داوری در قرارداد را به عنوان دومین شرط رسیدگی عنوان کرد و توضیح داد: نبود شرط داوری در قراردادها موجب عدم صلاحیت شورا به رسیدگی می باشد و در ادامه انحصار اعلام نام شورای داوری خانه تئاتر به عنوان مرجع رسیدگی به اختلاف در قرارداد را سومین شرط لازم برای رسیدگی به اختلاف عنوان کرد.

محمدرضا غفاری افزود: در صورت فقدان هر یک از شرایط سه‌گانه فوق، شرط چهارم تراضی طرفین برای رسیدگی به اختلاف توسط شورای داوری خانه تئاتر می‌باشد و خاطر نشان کرد، در صورت نبود هر یک از شرایط مذکور، تنها راه طرح دعوی و رسیدگی به اختلاف در شورای داوری حضور و رضایت کتبی طرفین اختلاف است که موجب صلاحیت این شورا برای رسیدگی و صدور رای می‌‌شود.

شورای داوری خانه تئاتر با مسئولیت محمدرضا غفاری در ساختمان قدیم خانه تئاتر واقع در خیابان برادران مظفر جنوبی مشغول به کار است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است