باز هم برای ساخته شدن «به کودکان شلیک نکنید» صبر می‌کنم/ انتقاد از حوزه هنری | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶
انسیه شاه حسینی در گفتگو با صبا:

باز هم برای ساخته شدن «به کودکان شلیک نکنید» صبر می‌کنم/ انتقاد از حوزه هنری

انسیه شاه‌حسینی می گوید تا زمانی که فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» ساخته نشود سراغ پروژه جدیدی نمی رود.

انسیه شاه‌‌ حسینی کارگردان و نویسنده سینما که مدتی است در حوزه سینما فعالیتی نداشته است در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد:‌ هنوز هم به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای ساخت فیلم «به کودکان شلیک نکنید» هستم.

وی در پاسخ به اینکه قرارست تا چند سال منتظر پیدا کردن سرمایه گذار بماند، عنوان کرد: من برای این کار چندین سال وقت گذاشتم و زحمات زیادی برای نگارش فیلمنامه آن کشیدم از این رو تا زمان جذب سرمایه‌گذار سراغ اثر دیگری نمی‌روم چراکه معتقدم این فیلم ارزش بالایی دارد.

کارگردان فیلم «شب بخیر فرمانده» با بیان اینکه حتی تهیه کننده‌ کار نیز حدود ۶ سال است سراغ اثر دیگری نرفته است، گفت: حرف ما در فیلم «به کودکان شلیک نکنید» این است که پیروزی و رستگاری در مقاومت است و حرف آمریکا باطل است.

شاه‌حسینی با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاری سراغ سازمان اوج نیز رفته است، افزود: سازمان اوج و آقای احسان محمدحسنی حرفشان این است که باید روی فیلمی سرمایه‌گذاری کرد که آورده مالی داشته باشد و آنها معتقدند این فیلم این قابلیت را ندارد گرچه به نظرم با رایزنی‌های انجام شده در کشورهای عربی استقبال زیادی از آن خواهد شد.

کارگردان فیلم «زیباتر از زندگی» با انتقاد از حوزه هنری گفت:‌ من دیگر به حوزه هنری امیدی ندارم زیرا به نظر من در سال های اخیر از مسیر خود خارج شده است. بخش سینمایی حوزه هنری بسیار ضعیف شده است و باید این بخش را به شکل بنیادین اصلاح کرد.

شاه حسینی در پایان با بیان اینکه در زمانی که تئاتر و سینمای ما به مشکل برخورده است باید حوزه هنری اثرگذار باشد، گفت: چرا مسئولان حوزه منفعل شده اند؟‌ من از فارابی و سایر متولیان فرهنگی انتظاری ندارم اما مساله حوزه هنری فرق دارد.

سیامک شادکام

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است