پیشنهادهای ضعیف را نمی‌پذیرم/ در تئاتر جدید پدرم بازی می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۱
پندار اکبری در گفتگو با صبا:

پیشنهادهای ضعیف را نمی‌پذیرم/ در تئاتر جدید پدرم بازی می‌کنم

پندار اکبری می گوید پیشنهادهای ضعیف بازیگری را نمی پذیرد زیرا به کارنامه وی لطمه می زند.

پندار اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: بعد از سریال «گاندو» تا به امروز در هیچ کار سینمایی و تلویزیونی حضور نیافته‌ام، البته چند پیشنهاد وجود داشته که به دلیل پایین بودن کیفیت آنها را نپذیرفتم چون فکر می‌کنم اگر در اثری که ارزش بازی نداشته باشد حضور یابم به نحوی کار خود را زیر سوال برده ام.

وی با بیان این‌که در زمان بیکاری سعی می‌کند به تئاتر توجه بیشتری کند، گفت: حضور در تئاتر یک موهبت برای بازیگر است پس وقتی می‌بینیم این امکان فراهم آمده تا در تئاتری حضور داشته باشم آن را با فیلم یا سریالی بی‌کیفیت از بین نخواهم برد. در این راستا قرار است به زودی در نمایشی با نام «شکر تلخ، شکر شیرین» حضور داشته باشم.

این بازیگر ادامه داد: این تئاتر نوشته عبدالرضا اکبری است که خود کارگردانی آن را هم برعهده دارد. این نمایش سنتی قرار است بعد از یک ماه تمرین در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رود.

این بازیگر جوان با اشاره به اینکه سال گذشته در تئاتری دیگر از پدرش با نام «شال و انگشتر» بازی کرد، توضیح داد: این تجربه شیرین به من انگیزه داد با اشتیاق برای کار بعدی حاضر باشم.

اکبری درباره تجربه فیلمسازی خود نیز چنین اطلاع رسانی کرد: تا به امروز چند فیلم کوتاه ساخته‌ام که آخرین آن «خارج از سرویس» نام دارد. این فیلم ۵ دقیقه‌ای قرار است در جشنواره آنلاین انگلستان شرکت کند. موضوع این فیلم کوتاه تولد تا مرگ است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است