دیزنی لایواکشن جدیدی از «کارآگاه گجت» را به سینماها می‌برد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۵
پروژه جدید مشخص شد؛

دیزنی لایواکشن جدیدی از «کارآگاه گجت» را به سینماها می‌برد

بر اساس گزارش‌ها دیزنی قصد دارد لایواکشنی جدید بر مبنای کاراکتر خنگ و خوش شانس «کارآگاه گجت» بسازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپوتر، کمپانی دیزنی قصد دارد با ساخت لایواکشنی جدید یکی از انیمیشن محبوب دهه ۸۰ خود یعنی «کارآگاه گجت» را بازسازی کند.

دن لین و جانان ایریخ که پیش از این لایواکشن میلیارد دلاری «علاالدین»(۲۰۱۹) را برای دیزنی تولید کرده‌اند، کار تهیه بازسازی «کارآگاه گجت» را بر عهده خواهند داشت.

دیزنی همچنین میکی دی و استریتر سیدل را که نویسندگی مجموعه «پخش زنده شنبه شب» را در کارنامه خود دارند، برای نوشتن فیلمنامه این اثر جدید به خدمت گرفته است.

«کارآگاه گجت» محصولی آمریکایی-کانادایی است و در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی بازار آمریکای شمالی را درنوردید. داستان این مجموعه انیمیشنی درباره کارآگاهی دست و پا چلفتی است که ماموریت‌های خود را با اندام‌های ماشینی تعبیه شده در بدنش انجام می‌دهد. دشمن او فردی به نام دکتر کلاو است که سازمانی به نام M.A.Dرا رهبری می‌کند. دیگر کاراکتر تاثیرگذار این مجموعه پنی، خواهرزاده کاراگاه گجت است که در حقیقت مغز متفکر پشت موفقیت‌های دایی خود به شما می‌رود.

بر مبنای این مجموعه تاکنون اسپین‌اف‌ها و بازی‌های ویدیویی گوناگونی ساخته شده است که یکی از آنها لایواکشن سال ۱۹۹۹ دیزنی با بازی متیو برودریک در نقش کارآگاه گجت و روپرت اورت در نقش دکتر کلاو بود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است