فیلمبرداری «گل به خودی» یک ماه دیگر آغاز می‌شود/ همکاری با کیومرث‌ پوراحمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۵
احمد تجری در گفتگو با صبا:

فیلمبرداری «گل به خودی» یک ماه دیگر آغاز می‌شود/ همکاری با کیومرث‌ پوراحمد

احمد تجری که به تازگی پروانه ساخت فیلم «نام گل به خودی» را دریافت کرده است درباره جزییات این پروژه توضیح داد.

احمد تجری نویسنده و کارگردان سینما درباره فیلم «گل به خودی» که روز یکشنبه ۱۴ مهر پروانه ساخت دریافت کرده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: در حال حاضر در مرحله پیش تولید، ساخت عروسک، انتخاب لوکیشن و بازیگران این کار هستیم و یک ماه دیگر فیلمبرداری را آغاز می کنیم.

وی افزود: فیلم «گل به خودی» فیلمی نو در ژانر کودک و نوجوان و یک کار عروسکی، رئال، فانتزی و موزیکال است که برای اولین بار در ژانر کودک و نوجوان این چنین کاری تولید می شود.

تجری درباره بازیگران این فیلم توضیح داد: با چند بازیگر سرشناس و دو خواننده شناخته شده در حوزه موسیقی در حال مذاکره هستیم و دو عروسک جدید هم قرار است برای این فیلم ساخته شود. ما دو بازیگر کودک و پنج بازیگر بزرگسال داریم که وقتی به مرحله قرارداد با آنها برسیم نامشان را اعلام می کنیم.

او ادامه داد: چون این کار موزیکال است، دو خواننده ای که قرار است با آنها همکاری کنیم هم در فیلم بازی می کنند و هم می خوانند. همچنین دو بازیگر سوپراستار کارمان که تا به الان تجربه کار کودک نداشتند وقتی قصه را خوانند از آن خوششان آمد و می خواهند برای اولین بار با ما همکاری کنند.

این فیلمساز در ادامه درباره موضوع فیلم «گل به خودی» تشریح کرد: موضوع این فیلم قصه دو کودک ۸-۹ ساله است که به کمک دو عروسک وارد یک سری ماجراهایی می شوند.

کارگردان فیلم «آدام» درباره دو عروسکی که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند، اظهار کرد: در حال حاضر دانجشویان فارغ التحصیل عروسک سازی مشغول ساخت عروسک ها هستند. ما یک فراخوانی برای این کار دادیم و شرکت کنندگان اتودهایی برای ما زدند و از بین آنها یک تیم ۵-۶ نفری را انتخاب کردیم.

تجری با بیان آنکه این کار یک فیلم نویی در حوزه کودک و نوجوان است، توضیح داد: مشاوره کارگردان ما در این فیلم کیومرث پوراحمد است که ایشان سابقه درخشانی در حوزه سینمای کودک و نوجوان دارند و افتخار دادند مشاوره کارگردان این پروژه باشند با کمک ایشان یک کار نویی را در حوزه کودک و نوجوان قرار است، تولید کنیم.

وی در پایان گفت: قرار است تمام لوکیشن های ما در تهران باشد و می خواهیم در عید نوروز سال ۹۹ این فیلم را اکران کنیم.

فیلم «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری، نویسندگی احمد تجری و لاله قهرمانی و تهیه کنندگی علی قائم مقامی است.

ریحانه مقدم

انتهای پیام/

یک نظر