جزییات برنامه جشنواره «فردا» اعلام شد/ آغاز از فردا | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۱

جزییات برنامه جشنواره «فردا» اعلام شد/ آغاز از فردا

جزییات برنامه‌های پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، نشست تخصصی «فیلم صنعتی؛ رابطه و تاثیر آن بر بینش و تفکر توسعه صنعتی» روز جمعه ۱۲ مهر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور محمدرضا اصلانی و با مشارکت انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

نشست تخصصی «شناسایی بسترهای نوین فعالیت عکاسان صنعتی و تبلیغاتی» با حضور فرهود حقی و همکاری انجمن عکاسان صنعتی و تبلیغاتی روز شنبه ۱۳ مهر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار منتخب بخش عکس (صنعتی و تبلیغاتی) نیز روز جمعه ۱۲ مهر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و در روزهای ۱۳ و ۱۴ مهر از ساعت ۱۰ تا ۲۱ میزبان علاقمندان است.

همچنین برنامه نمایش جشنواره در روزهای ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ مهر در سانس‌های ۱۰، ۱۲:۱۵، ۱۶:۴۵ و ۱۹ فیلم های بخش ملی و در ساعت ۱۴:۳۰ آثار بخش جنبی بین‌الملل را در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش خواهد گذاشت.

در روزهای برگزاری جشنواره در سانس ۱۰ آثار «بخش موضوعی» و در سانس ۱۲ نمایش آثار «بخش نمایش ویژه» در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برای علاقمندان به نمایش در خواهد آمد.

شرکت در نشست‌های تخصصی و تماشای آثار در نمایشگاه عکس برای عموم  آزاد و رایگان است.

پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی به دبیری بهزاد رشیدی از ۱۲ تا ۱۴ مهرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است