بازسازی «گانگستر، پلیس، شیطان» به سبک سیلوستر استالونه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳

بازسازی «گانگستر، پلیس، شیطان» به سبک سیلوستر استالونه

کمپانی کره‌ای تولید کننده فیلم «گانگستر، پلیس، شیطان» خبر از ساخت نسخه انگلیسی زبان این اثر حاضر در جشنواره کن امسال توسط کمپانی سیلوستر استالونه داد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، سیلوستر استالونه بازیگر، نویسنده و کارگردان هالیوودی نسخه آمریکایی فیلم کره‌ای «گانگستر، پلیس، شیطان» را می‌سازد.

کمپانی «BA Entertainment» کره جنوبی روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت با انتشار این خبر اعلام کرد کمپانی فیلمسازی «بالبوا – Balboa» که اخیرا توسط سیلوستر استالونه بنا نهاده شده است کار بازسازی نسخه انگلیسی زبان این فیلم جنایی هیجانی را بر عهده دارد.

در این بازسازی جدید، ما دونگ-سیوک بازیگر اهل کره جنوبی معروف به دان‌ لی نقش خود به عنوان رئیس باند را تکرار خواهد کرد. لی ۴۸ ساله پیش از آن که به عنوان بازیگر شناخته شود به عنوان مربی خصوصی رشته هنرهای رزمی ترکیبی فعالیت می‌کرد. او پس از سال‌ها بازی در نقش‌های کوتاه و مکمل به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم ژانر زامبی «قطار بوسان»(۲۰۱۶) عملکردی درخشان داشت و توجه سینماگران بین‌المللی را به خود جلب کرد؛ امری که در نهایت به انتخاب او به عنوان یکی از بازیگران فیلم بعدی مارول با نام «Eternal» منتهی شده است.

در فیلم «گانگستر، پلیس، شیطان»، دان لی نقش گانگستری را بازی می‌کند که از حمله مرگبار یک آدم‌کش حرفه‌ای جان به در می‌برد. بعد از این ماجرا او برخلاف میل خود با یک افسر پلیس تیمی تشکیل می‌دهد تا این قاتل حرفه‌ای را گیر بیندازند.

اکشن کره‌ای و ۹ میلیون دلاری «گانگستر، پلیس، شیطان» به کارگردانی لی وون تائه یکی از فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم کن امسال است و در سانس نیمه شب این فستیوال مهم به نمایش درخواهد آمد. اکران عمومی این اثر از ۹ می در کره جنوبی آغاز شده و تا ۲۳ می به دیگر کشورها گسترش می‌یابد.

تاکنون امتیاز پخش این فیلم در ۱۰۴ کشور دنیا از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، چین، آلمان و هند فروخته شده است.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است