مشکلی با دستمزد بالای برخی بازیگران ندارم/ رد چند پیشنهاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۵
پروانه معصومی در گفتگو با صبا:

مشکلی با دستمزد بالای برخی بازیگران ندارم/ رد چند پیشنهاد

پروانه معصومی می گوید دستمزد بالای برخی از بازیگران از نظر او نکته ای منفی نیست.

پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: آخرین بازی من در تلویزیون سریال «شرایط خاص» بود و بعد از این سریال کارهای بسیاری در تلویزیون و سینما پیشنهاد شد که حضور در هیچیک از آنها را نپذیرفتم چون کیفیت آنها بسیار پایین بود.

وی افزود: اولین ملاک برای حضور من در اثری، عوامل فیلم یا سریال هستند. وقتی من گروه سازنده را می‌پسندم سراغ فیلمنامه می‌روم، اما در کارهایی که به تازگی پیشنهاد شده در همان مرحله اول، نقش‌ها رد شده است چون هیچگاه از یک گروه کم بضاعت نمی‌توان انتظار کار فاخر داشت.

معصومی در پاسخ به اینکه چرا در شرایط فعلی که فیلمنامه‌ها خوب نیستند در تئاتر حضور پیدا نمی‌کند، گفت: پیشنهاد تئاتر زیاد است حتی گروهی پیشنهاد کردند تمرین در گیلان باشد تا من نیازی به دوری از خانه نداشته باشم و تنها اجرا را در تهران برگزار کنیم، اما من به دلایلی شخص آن را نپذیرفتم چون قادر نیستم تمام برنامه‌های روزانه خودم را ۲ ماه تحت تاثیر یک تئاتر قرار دهم.

وی در پایان درباره دستمزد بالای برخی بازیگران نیز گفت: دستمزد من زیاد نیست، اما با این وجود می‌گویم با این‌که برخی بازیگران دستمزد بالا می گیرند مشکلی ندارم، زیرا در همه جای دنیا بازیگران دستمزدهای متفاوت می‌گیرند. در ضمن بازیگری که دستمزدش بالاست حتماً حضورش عاملی برای فروش است، والا چرا تهیه‌کننده‌ها باید سراغ چنین بازیگران گرانی روند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است