هومن اژدری اوایل زمستان کنسرت می‌دهد/ انتشارِ آلبوم

هومن اژدری خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای موسیقی راک و کانتری در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم تا این کنسرت اوایل زمستان در برج آزادی برگزار شود.

این خواننده راک بیان کرد: در این کنسرت 12 قطعه شامل «سرتا پا صدا»، «درگیر زمان»، «من و تو»، «چرت بعدازظهر»، «روزهای بی‌تو» و… اجرا می‌شود.

این آهنگساز درباره اعضا و نوازندگان گروه نیز توضیح داد: علی باغ ‌فر «درامز»، مازیار خواجیان «گیتار بیس»، امیرحسین بلوچیان «گیتار الکتریک»، پوریا قربانی «کیبورد» و… همراه من هستند.

این ترانه سرا خاطرنشان کرد: تمام اشعار توسط خودم سروده شده و تنظیم و آهنگسازی نیز به عهده خودم بوده است.

اژدری در پایان گفت: آلبوم جدیدم که شامل 11 قطعه است در مراحل نهایی قرار دارد که این اثر تا اواخر پاییز به تهیه‌کنندگی علی اوجی منتشر می‌شود.

هومن اژدری شهریور سال 97 پس از حدود 20 سال فعالیت در حوزه موسیقی برای اولین بار در برج آزادی روی صحنه رفت. او که سال‌هاست در حوزه موسیقی فعال است بیشتر کارهایش را در قالب گروه‌های خود پیش برده که گروه مد سیتی یکی از آن‌هاست.

او از نوجوانی زیر نظر بزرگان عرصه موسیقی همچون فریدون فروغی، محمدرضا صادقی و محمد نوری آموزش دید و جزو هنرمندان نسل اولی است که موسیقی راک را در دهه 1370 به گوش مخاطبان رساند. اژدری که تک‌قطعه‌های بسیاری منتشر کرده، شهریور سال 1396 با انتشار قطعه «تناقض» به جریان رسمی موسیقی پیوست و همچنین آلبوم «میوت ایجنسی» با صدای او و موسیقی سیاوش امامی منتشر شد.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/