«ثور: عشق و تندر» توفانی شروع کرد/ عبور از مرز ۳۰۰ میلیون دلار | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱

«ثور: عشق و تندر» توفانی شروع کرد/ عبور از مرز ۳۰۰ میلیون دلار

فیلم ماجراجویی مارولی «ثور: عشق و تندر» با عبور از 300 میلیون دلار فروش کار خود را در گیشه آغاز کرد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، فیلم ماجراجویی مارولی «ثور: عشق و تندر» محصول دیزنی به لطف شروع بهتر از حد انتظار ۱۵۹ میلیون دلاری‌اش در بیرون از مرزهای آمریکا و با احتساب فروش ۱۴۳ میلیون دلاری اش در آمریکا به فروش ۳۰۲ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی دست پیدا کرد.

این میزان فروش بلیت، به عنوان بهترین شروع برای داستان‌های مارول با محوریت کریس همسورث در نقش ثور قلمداد می شود.

چهارمین فیلم «ثور» در سطح بین المللی در ۴۷ بازار جهانی به استثنای فرانسه، چین و روسیه این روزها در حال اکران است. این فیلم با این میزان فروش به‌عنوان یازدهمین فیلم دنیای سینمای مارول از لحاظ فروش آغازین قرار گرفت. فروش ابتدایی این فیلم ۱۹ درصد بالاتر از «ثور: راگناروک» محصول ۲۰۱۷، ۷۵ درصد بالاتر از «ثور: دنیای تاریک» در سال ۲۰۱۳ و ۱۵۶ درصد بالاتر از اولین فیلم این مجموعه محصول سال ۲۰۱۱ قرار دارد.

«ثور ۴» در خارج از آمریکا، قوی ترین شروع را در کره جنوبی با ۱۵٫۳ میلیون دلار داشت و پس از آن نیز در بریتانیا با ۱۴٫۸ میلیون دلار فروش خوبی داشت.

فیلم «ثور ۴» در آمریکای شمالی در نخستین آخر هفته نمایشش همانطور که در ابتدا اشاره شد، ۱۴۳ میلیون دلار از ۴۳۷۵ سالن سینمایی که در اختیار داشت، به دست آورد.

در این آخر هفته، فیلم «مینیون ها» نیز با ۵۷ درصد افت فروش، ۴۵ میلیون و ۵۵۰ هزار دلار فروش کرد و در جایگاه دوم پرفروش ترین های هفته قرار گرفت. فیلم های «تاپ گان: ماوریک» و «الویس» نیز به ترتیب با ۱۵٫۴۹ و ۱۱ میلیون دلار رده های سوم و چهارم پرفروش ترین های این هفته آمریکا را به دست آوردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است