این روزها مشغول «زیر صفر» هستم/ حل مسایل صنفی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۶
محسن روزبهانی در گفتگو با صبا:

این روزها مشغول «زیر صفر» هستم/ حل مسایل صنفی

محسن روزبهانی این روزها در حال انجام جلوه های ویژه میدانی فیلم «روز صفر» با موضوع دستگیری ریگی است.

محسن روزبهانی متخصص جلوه‌های ویژه میدانی سینما و رییس انجمن جلوه های ویژه میدانی در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: هم اکنون در حال همکاری با سعید ملکان برای فیلم «روز صفر» هستم که این فیلم درباره ریگی است.

این متخصص جلوه های ویژه میدانی درباره فیلم «روز صفر» بیان کرد: این فیلم روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است و قرار است طی دو ماه در ایران و چند کشور خارجی جلوی دوربین برود. همچنین امیر جدیدی و ساعد سهیلی دو نقش اصلی این فیلم هستند.

رییس انجمن جلوه های ویژه میدانی تاکید کرد: فیلمنامه «روز صفر» را سعید ملکان و بهرام توکلی به صورت مشترک به نگارش درآوردند و علی قاضی مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد. همچنین این فیلم برای نمایش در جشنواره‌ ملی فیلم فجر آماده می‌ شود.

طراح جلوه ویژه میدانی فیلم «غلامرضا تختی» درباره دیگر فعالیت هایش خاطرنشان کرد: همچنین قرار است با مهرداد خوشبخت همکاری کنم که این فیلم در مراحل اولیه قرار دارد. چند فیلم دیگر هم به من پیشنهاد شد که به دلیل مشغله زیاد مجبور شدم آنها را رد کنم.

روزبهانی در پایان درباره انجمن جلوه های ویژه میدانی خانه سینما و مسایل آن گفت: مسایل صنف زیاد شده است و اختلاف هایی به وجود آمده که در حال گفتگو هستیم و امیدواریم مشکلات زودتر برطرف شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است