مجموعه نمایشى حاج قاسم سلیمانی به زودی کلید می‌خورد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۴
معاون سیما در سفر به کرمان عنوان کرد:

مجموعه نمایشى حاج قاسم سلیمانی به زودی کلید می‌خورد

معاون سیما در سفر به کرمان بر استفاده از ظرفیت های استانی در برنامه سازی سیما و تولید آثاری فاخر با محوریت شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد.
به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محسن برمهانى معاون سیما و اعضاى شوراى مدیران تلویزیون صبح امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه در نخستین سفر استانى در دوره جدید این معاونت، در گلزار شهداى کرمان حاضر شدند.

او همراه با مدیران تلویزیون ضمن زیارت مزار حاج قاسم سلیمانى بر سر قبور دیگر همرزمان شهید حاضر و ضمن قرائت فاتحه، از مقام شهدا طلب شفاعت کردند.

معاون سیما پس از بازدید از استودیوى تلویزیونى گلزار شهداى کرمان گفت: انتخاب کرمان به عنوان نخستین مقصد سفر استانى شوراى سیما در دوره جدید، به این دلیل است که همراه همکارانم، ضمن عرض ارادت به روح بلند حاج قاسم سلیمانی، اعلام کنیم سرباز و پیرو خط مشی آن شهید والا مقام در حوزه مقاومت و رسانه هستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا اندیشه، سیره و فرهنگ مکتب حاج قاسم را در تولیدات رسانه مدنظر قرار دهیم.

برمهانی تصریح کرد: بعد از شهادت حاج قاسم برنامه هایی با ساختارهای مختلف و همچنین آثار مستند زیادی در شبکه های ملى و استانی صداوسیما تولید شده است و ساخت مجموعه های نمایشی با محوریت حاج قاسم به زودی به مجموعه آثار صداوسیما افزوده خواهد شد که یکی از این آثار هم اکنون در مرحله تصویب و نگارش است و به زودی کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

معاون سیما، مدیران شبکه ها و دیگر اعضاى شوراى سیما سپس در نشست مشترک شوراى معاونان صداوسیماى مرکز کرمان حضور یافتند.

محسن برمهانى در این نشست مشترک گفت: برگزاری جلسات مشترک با همکاران در صداوسیماى مراکز، به منظور بررسی و شناسایى ظرفیت های مشترک برای تولید برنامه هایی از قاب شبکه هاى ملى در تعامل با معاونت امور استان هاى صداوسیما در دستور کار است.

وی تصریح کرد: برای برنامه سازی، ایده بسیار مهم است و باید بدانیم ظرفیت ها در استان تاکنون چه بازنمایی داشته است و از این پس چه اقداماتی باید صورت گیرد.

معاون سیما در این نشست ضمن تشکر از علی رمضانی رییس صداوسیمای مرکز کرمان، او را از همکاران جانباز، آزاده، جهادگر و دلسوز توصیف کرد.

رییس صداوسیماى مرکز کرمان هم گزارشى از ظرفیت هاى استان ارائه و در خصوص همکارى و تولید مشترک با شبکه هاى ملى اعلام آمادگى کرد.

مدیران شبکه ها و معاونان این مرکز هم درباره مصادیق همکارى هاى مشترک و پوشش ملى ظرفیت هاى دیار کریمان نکاتى را مطرح کردند.

در سفر محسن برمهانی به کرمان، اعضاى شوراى مدیران این معاونت میثم مرادی مدیر شبکه یک سیما، حامد بامروت نژاد مدیر شبکه دو سیما، حسین شاهمرادی مدیر شبکه چهار سیما، علی عبدالعالی مدیرشبکه آموزش، محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن، سیدسلیم غفوری مدیر شبکه افق، سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید، محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت، محسن یزدی مدیر شبکه مستند، حسن ملکی مدیر شبکه جام جم، محمدرحیم لیوانی رییس مرکز صبا، کوروش مفاخری رییس مرکز طرح و برنامه، حسین فراهانی نیک مدیرکل برنامه ریزی و نظارت، مرتضی حسیبی طاهری مشاور اجرایی و رییس دفتر معاون، حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما و سیاوس عقدائی مدیر رسانه های نوین، معاون سیما را همراهی می کنند.

نشست معاون سیما و اعضاى شوراى مدیران این معاونت با استاندار و مجمع نمایندگان استان و فعالان جبهه فرهنگى انقلاب از دیگر برنامه هاى سفر دو روزه مدیران تلویزیون است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است