برگزاری سه کارگاه رایگان عکاسی در اصفهان و مشهد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۴

برگزاری سه کارگاه رایگان عکاسی در اصفهان و مشهد

سه کارگاه آموزشی رایگان عکاسی از سوی هفتمین جشنواره بین المللی عکس خیام در اصفهان و مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، سه کارگاه آموزشی هفتمین جشنواره بین المللی عکس خیام در مشهد و اصفهان برگزار می شود.

 کارگاه ترکیب بندی در عکاسی، عنوان سومین کارگاه هفتمین جشنواره عکس خیام است که با تدریس ابراهیم بهرامی چهارشنبه، ۱۰ مهرماه ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ در مشهد، بوستان ملت، مجتمع فرنگی هنری امام رضا (ع) برگزار می شود.

کارگاه مدیریت اموال و فایلها در لایت روم، دیگر کارگاهی است که با تدریس محمدرضا مومنی، روز پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰ در اصفهان، خیابان باغ گلدسته، سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می شود.

پنجمین کارگاه هفتمین جشنواره عکس خیام، نقد و بررسی آثار منتخب ادوار جشنواره خیام است که با تدریس محمدرضا چایفروش روز چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ در مشهد، بوستان ملت، مجتمع فرنگی هنری امام رضا (ع) برگزار می شود.

حضور در این سه کارگاه برای تمام علاقه‎مندان آزاد و رایگان است اما با توجه به محدودیت صندلی حتما می بایست در سایت www.FocusTeam.ir ثبت نام انجام شود.

پیش از این چند کارگاه رایگان برگزار شده و قرار است در ادامه نیز کارگاه های متعدد آموزشی در شهرهای مختلف برگزار شود.

جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس – وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» – برگزار می شود.

فراخوان دوره هفتم جشنواره اعلام شده است که عکاسان و هنرمندان می توانند برای اطلاع از روش شرکت و ارسال آثار خود به سایت جشنواره به آدرس www.Khayyam.Photo مراجعه کنند. مهلت شرکت در هفتمین دوره جشنواره تا ۲۲ مهرماه ۹۸ تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است