آخرین زمان ارسال طرح به «پیچینگ» سینماحقیقت اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶

آخرین زمان ارسال طرح به «پیچینگ» سینماحقیقت اعلام شد

مهلت ارایه طرح مستند به برنامه پیچینگ Pitching جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت تا 25 مهرماه تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، مهلت ارایه طرح مستند به برنامه پیچینگ Pitching سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت تا روز ۲۵ مهرماه تعیین شده است.

در این برنامه پیچینگ، از طرح‌های تولیدی مستند با ویژگی‌های خلاقانه، اقتصادی، دارای لحظه‌های ناب و با قابلیت حضور در عرصه بین‌المللی حمایت خواهد شد.

مستندسازان علاقه‌مند می‌توانند ضمن دانلود فرم در نظر گرفته شده روی وب‌سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir ارایه کتبی خود شامل tag line  که در واقع ایده ممتاز، موجز و شعارگونه‌ی طرح است (حداکثر در یک جمله کوتاه ۷ تا ۱۰ کلمه‌ای) و خلاصه کوتاه log line (حداکثر ۳۰ کلمه) را همراه خلاصه طرح ۱۵۰ کلمه‌ای، برنامه تولید، پیش‌بینی هزینه پروژه و سوابق کاری خود، تا ۲۵ مهرماه ۹۸ به آدرس ایمیلpitching@defc.ir  ارسال کنند.

پس از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی، افراد منتخب باید در ساعت و جلسه مقرر که متعاقباً اعلام می‌شود، خود را برای ارایه شفاهی در مدت ۷ دقیقه در مقابل هیات داوری آماده کنند.

هیات داوران متشکل از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستند و متقاضیان باید به پرسش‌هایی نظیر «چرا این فیلم باید اکنون ساخته شود؟»، «چرا این فیلمساز باید آن را بسازد؟» پاسخ داده و به دنبال آن نمونه‌ای تصویری شامل قطعات راش و عکس‌های تهیه شده در قالب پاورپوینت ارایه کنند.

مستندسازانی که نسبت به ارایه کتبی و ایمیل فرم مذکور اقدام کردند، می‌بایست برای تکمیل مراحل ثبت‌نام خود، با واحد پژوهش جشنواره به شماره تلفن ۸۸۵۱۱۴۶۶ تماس بگیرند.

ارایه طرح مستند Pitching Panel جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت فقط از طریق وب‌سایت این جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir  و تکمیل فرم مربوطه روی فایل وُرد و ارسال آن به ایمیل pitching@defc.ir میسر خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است