توجه به رونق کسب و کارهای فرهنگی با توجه به ظرفیت هر منطقه | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۳
در سفر مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به اصفهان مطرح شد:

توجه به رونق کسب و کارهای فرهنگی با توجه به ظرفیت هر منطقه

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در سفر استاني دولت به استان اصفهان با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه دیدار کرد.

به گزارش صبا، سیدمجید پوراحمدی روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه همزمان با سفر استانی دولت به استان اصفهان به عنوان نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان های شهرضا و دهاقان دیدار کرد.

پوراحمدی در این دیدارها ضمن شنیدن مسائل و مشکلات هنرمندان این شهرستان پاسخگوی مطالبات آن‌ها بود.
وی با اشاره به ریشه های عمیق فرهنگی و هنری استان اصفهان گفت: این استان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین استان های کشور از نظر پیشینه تاریخی و فرهنگی در کشور است. این استان مهد هنر و صنایع ظریفه است که با تلاش هنرمندان آن سبب شده است فرهنگ و هنر اصیل این منطقه از کشور پویا و زنده باشد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ادامه: نزدیک به ۴ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر این استان عضو صندوق اعتباری هنر هستند. این استان زادگاه هنرمندان بزرگی است که از سرمایه های معنوی کشور ما محسوب می شوند.
مشاور وزیر ارشاد اظهار کرد: صندوق اعتباری هنر خدمات خود را در پنج بخش بیمه تأمین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی، تسهیلات قرض الحسنه ضروری و بلاعوض، طرح تکریم و کمک مستمری به اعضای تحت پوشش ارائه می دهد. علی رغم محدودیت های منابع مالی با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش کردیم حداکثر اقدامات در راستای رفع مشکلات بیمه ای و معیشتی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خصوصا در ایام شیوع  کرونا صورت گیرد.
پوراحمدی با اشاره به اقدامات صندوق در استان ها گفت: در حال حاضر صندوق ۳۶ نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد و از طریق نمایندگان استانی به طور مرتب پیگیر وضعیت اصحاب فرهنگ و هنر در استان ها هستیم. از سوی دیگر طی جلسات با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها سعی در رفع موانع مطرح شده در استان ها در راه ارائه خدمات به اعضا هستیم. همچنین طی دیدار های چهره به چهره با هنرمندان طی سفرهای استانی مسائل و مشکلات مطروحه بررسی می شود.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به رویکرد نوین صندوق در دولت مردمی گفت: ما ضمن استمرار و توسعه خدمات به دنبال رونق کسب و کارهای فرهنگی با توجه به ظرفیت هر منطقه هستیم تا زمینه توانمندسازی هرچه بیشتر خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور فراهم شود.
پوراحمدی در پایان دیدار با هنرمندان شهرضا و دهاقا را فرصت مغتنمی دانست و اظهار کرد: طی این سفر مشکلات بیمه ای، تکریم و مستمری و معیشتی هنرمندان این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. کل مطالب مطرح شده دسته بندی و با توجه به امکانات صندوق در راستای رفع مشکلات اقدامات لازم به عمل می آید.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    113/860/980/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/283/785/000